Te kort ongesteld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mistique, 27 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Zoals de titel al zegt ben ik erg kort ongesteld. Ik heb meestal een paar dagen bruinverlies en dan eigenlijk maar 1,5 dag max rood. Dan weer bruinverlies. Is dat wel goed? Deze keer zelfs 4 dagen licht bruinverlies, gisterochtend helaas ongesteld geworden en sinds vanmorgen eigenlijk alweer bruinverlies.

Ik heb ook de laatste maanden dat veel meer last van ongesteldheidskwaaltjes zoals veel buikpijn. :(

Kan zo'n korte ongesteldheid de oorzaak zijn dat ik nog niet zwanger ben?

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Ik weet het niet, maar het is wel herkenbaar. het laatste jaar ben ik ook max 1,5 dagecht ongesteld en daaromheen de rest van de week bruinverlies. Dat was voorheen een dag of 4 bloedverlies en een dag of 4 bruin.
    Maar ben niet actief bezig met zwanger worden dus ik kan daar geen antwoord op geven. Ik hoop niet dat het uitmaakt, want de wens is er bij mij nog wel :)

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Misschien bij de ha aankaarten.
    Ik had het toen we voor de eerste bezig waren, na het stoppen van de pil (wel echt maanden lang). Ik heb in die tijd een echo gehad, omdat het zwanger worden niet lukte, maar ik had wel gewoon dik baarmoederslijmvlies, een teken dat dat dus eigenlijk wel gewoon goed zat. Ik ben ook zonder hulp nog zwanger geraakt.

4. Leuk

Leuk Actief lid

28 jul 2014
    157
    66
    28
    NULL
    NULL
    #4 Leuk, 28 okt 2014
    Laatst bewerkt: 28 okt 2014
    Op internet staat dat je vanaf 2 dagen helder rood bloed het een menstruatie mag noemen. Heb je wel een eisprong?

Ik had net aan twee dagen helder bloed of net niet, maar ben wel zwanger geworden. Hoop dat dit jou moed geeft.

Ik hoop voor jou dat je snel zwanger mag worden, als je je zorgen maakt kan je altijd de dokter bellen.

5. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Bedankt meiden. Ja ik heb wel gewoon elke maand een eisprong. Misschien toch maar eens de huisarts bellen dan..

Deel Deze Pagina