Ik heb 20 april het uitstrijkje gehad na drie weken mocht ik bellen voor de uitslag. Is dat dan vanaf volgende week toch? Ik ben geen rekenwonder😊 En kan een uitstrijkje je menstruatie beïnvloeden?
Bij mij doet het dus ook echt hele erge pijn. Vooral dat openen...verschrikkelijk. Ik bloed ook altijd daarna. Maar een tijdje terug was ik bij de gynaecoloog en die had een kleine eendenbek van plastic. Hij deed het zo hop hop, geen centje pijn gehad. Ik hoop dat je een goede uitslag krijgt!
Einad, dat is 11 mei denk ik? Mijn menstruatie liep gewoon prima verder, netjes op tijd. Ik moet 22 mei weer, alleen ik ben zwanger. De vorige keer zeiden ze bij de balie dat ze dan wel een uitstrijkje mochten maken maar de gyn die ze maakt zei dat ze dat niet gaat doen, maar wacht tot na de zwangerschap. Wel wil ik gewoon gaan op de afspraak, heb toch nog wat vragen.
Hier pap 3b voor zwangerschappen, lis gehad, gruwelijk, want de helft van de verdoving werkte niet waardoor ik aan 1 kant alles voelde. ze konden niet stoppen om bij te verdoven. Hele ervaring rijker zeg maar. Bevallingen deden minder zeer. Eerste uitstrijkje bij vrouwelijke huisarts laten doen, die nam volgens mij mn eierstokken mee. Heb ik een maand last van gehad. Alle andere keren heeft mn gynaecoloog het gedaan, zowel eendenbek als stokkie niet gevoeld. Vaak gebruiken ze een te grote eendenbek en schroeven ze die te ver open. Ik ben afgelopen vrijdag geweest. Over 3 weken uitslag. Dus op het wachtbankje hier. Ben benieuwd. Mocht het weer een pap 3b zijn, dan geen plaatselijke verdoving meer, dan is afgesproken onder nnarcose.
Ik krijg vandaag ergens de uitslag. Ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden, het blijft toch altijd spannend. Alleen dat wachten tot ze bellen is zo vervelend. Wel apart dat het bij sommige 3 weken duurt voor ze een uitslag krijgen. Dan heb ik nog 'geluk' met 2 weken geloof ik.
Sterkte met wachten voor iedereen Nu eenmaal uitstrijkje gehad. Bij huisarts ging het flink bloeden en deen echt zeer. Toen naar gyn doorgestuurd. Daar ging t stuk beter en was alles gelukkig helemaal goed.
Ik mocht gister weer. Na 3b en 2 nu hopen op een goede uitslag! Bij 3b hebben ze zonder verdoving een stuk weggehaald... Brrr! Laatste keer pap 2 en hpv dus ben benieuwd!
Sam nee ik dacht dat ik pech had met halve verdoving die werkte. Ik ga echt niet akkoord zonder verdoving. Degene die zeggen dat je het niet kunt voelen omdat daar haast geen zenuwen lopen, zal ik zelf.onder handen nemen. Mafkezen. Mocht het een slechte uitslag zijn doe ik het nooit meer onder plaatselijke verdoving. Dan een dagopname Onder narcose.
Ik was 18 en wist van niks... Hij zei alleen dat hij ging kijken. Vervolgens zei hij dit kan even gevoelig zijn en kuch maar even. Nou heb niet eens kunnen kuchen alleen kunnen gillen! Toen ging zijn telefoon en liet hij het weefsel in mij vallen. Wat hij vervolgens tussen het bloed eruit kon vissen NA zijn gesprekje. Ik was helemaal van slag. Toen ik eenmaal rechtop zat kreeg ik een preek dat ik mijzelf dood at en ik HET voorbeeld van Morbide Obesitas was. Ik was net 18... Kon alleen maar huilen! Nu 11 jaar later kan ik lezen en schrijven met die man, maar toen had hij geluk dat hij nooit voor mijn auto terecht kwam haha
Wat fijn Linda!! Oo Sam, wat vreselijk Ik ga maandag bellen, ben benieuwd klein beetje gespannen wel.
Toch wel wat nerveus nu aan het worden. Als ik maar niet nog een keer moet omdat er te weinig is weggehaald
Ik heb net gebeld naar de huisarts voor de uitslag, heb nog steeds geen brief en de huisarts was op vakantie. De uitslag was daar al 1 mei binnen blijkbaar, de uitslag is gelukkig goed. PAP 1 en geen afwijkingen. Tis net alsof er wat van mijn schouders valt. De meiden die nog wachten ik hoop op een goede uitslag voor jullie.