Help! Ik ben echt totaal inspiratieloos dit jaar. Februari is een drukke maand qua gelegenheden. De 8e is onze trouwdag, dan natuurlijk Valentijn en de 24e is mijn man ook nog eens jarig. Vorig jaar, toen we twee jaar getrouwd waren (papieren bruiloft) heb ik mijn geloften tezamen met wat papieren memorabilia (toegangskaartjes van dingen waar we geweest zijn oa) in epoxy laten gieten. Echt heel gaaf. Met Valentijn heb ik heb een six senses cadeaupakket gegeven. En met z’n verjaardag zijn we uit eten geweest. Maar omg voor dit jaar heb ik echt geen flauw idee! Het is onze lederen trouwdag dus iets met leer is leuk, maar wát dan? Een portemonnee gebruikt hij niet, hij is een pietlut met kleding en schoenen en verder…? Echt geen idee. En dan die andere twee gelegenheden nog… Meedenken zou worden gewaardeerd! Ben wel van de symbolische cadeaus, zolang het niet naar prullaria neigt.
Leren telefoonhoesje. https://signofsweden.nl/telefoonhoesje/dark-green-saffiano-case?gclid=CjwKCAiA5t-OBhByEiwAhR-hm7QlFOqTdiM2LFamKbGfywCw7o3p0w7Ut7WB7UuEJmPN2qJ5tctq5hoCJjgQAvD_BwE of een leren sleutelhanger. Of je gaat voor het 50 tinten grijs idee met een leren zweep en een pikant lingerie setje.
Dit is de richting waar ik meteen aan dacht toen ik lederen huwelijk las Kan je vast iets leuk mee verzinnen toch?
Met leer: - Een bbq schort? Zou ik die van mij echt heel gelukkig mee maken. - Mooie leren handschoenen, zodat niet alleen de gedachte aan jou hem warm hoeft te houden. Mijn man heeft ook leren BBQ handschoenen (zo fijn, een man met een hobby) - riem - Tas/toilettas/etui - schrijfmap of hoes voor tablet/laptop - zo'n gevlochten leren armband Ik maak mijn man blij met alles rondom eten en uitjes. Nachtje weg, theater, dierentuin, idiote workshops vindt ie allemaal leuk als we het samen doen.
Schort heb ik naar gekeken maar mijn man is nog te eigenwijs om de nette bloes uit te trekken aan de bbq ben ik bang die laptophoes is een goed idee! Ga ik eens naar kijken. Uitjes doen het idd altijd goed. Maar ja de Coronamaatregelen hè… Durf er niet zo goed op te plannen. Onze tijd met z’n tweetjes is altijd al zo schaars.
Update: Voor de trouwdag een leren rfid pasjeshouder besteld met inscriptie. En een leren armband. Dan léért hij die maar dragen haha. Voor Valentijn deze: https://portasud.nl/product/valentijnsbox-vegetarisch-voor-twee-personen/ Nu de verjaardag nog…
Ik heb voor de verjaardag van mijn man een luxe merkrriem besteld. Viel enorm in de smaak Ik heb hem ook wel eens een uur rijden in zijn droom sportwagen geregeld. Als een kind zo blij haha Rijden op een circuit wil ik ook nog een keer geven Of anti slip cursus ofzo
Hahaha slipcursus hebben we afgelopen jaar al een keer gedaan. En hij heeft echt níks met auto’s, dat is meer mijn afdeling. Riem heeft hij onlangs net gekocht ook… Goede ideeën though! Tegelijk wel illustratief want juist hierdoor is het zo lastig om nog iets te verzinnen…