eindelijk is het zo ver en gaan we in augustus als mijn jongste dochter ook naar de psz gaat ons huis onder handen nemen alles nieuw in de verf en behang, nieuwe vloeren, keuken, en wooninrichting zoals meubels en gordijnen enzo... wil graag alles in zwart en wit hoogglans... nu ben ik dus een beetje aan het rondsnuffelen welke spullen en waar ik dat ga halen... iemand leuke ideeen?
op de website van ikea staan ook leuke dingen, je kan een lijstje maken en zo zien wat je dan precies kwijt bent aan alles.... best handig...
Oooooh, wat een heerlijk vooruitzicht hé!!! Wij gaan als Vigo straks op de basisschool begint ook hier aan de slag. Alleen een nieuw likje verf, nieuwe rolgordijnen, nieuwe keuken! Nieuwe vloer hebben we in januari al gelegt Dan weer verder sparen voor de badkamer volgend jaar
ja fijn is dat he! ben erg uitgekeken op wat we nu hebben staan.. heb ook nog niet kunnen schilderen en dat soort dingen... en een vloertje leggen is ook lastig met 2 kleintjes... dus.......
hahaha dat geloof ik! we hebben eens een verbouwing gehad met een aanbouw van een slaapkamer en een stuk keuken... nou dat was echt afzien! dus we beginnen pas in de zomer want dan leven we meer buiten als binnen en dan kan mijn man rustig een vloer leggen en kunnen we savonds schilderen en tussen de middag... en als ze allebei naar de psz zijn kan ik ffe meubels kopen en dat soort dingetjes.....
Slim... héééél slim We hebben in januari ook meubels in elkaar moeten zetten waar de kids gewoon bij waren. Was óók geen slim idee. Ach, aldoende leert men???
ja je denkt dan op zo'n moment ach dat kan wel ffe snel.... maar al gauw kom je erachter dat het niet echt handig is... en dan heb je al wat gekocht wat in elkaar moet en erger je je kapot dat het niet lukt dus dit keer doe ik het anders.... dan maar ffe een paar maandjes wachten hoor heb bij ikea al heel veel leuke meubelstjes gezien trouwen en dat is ook helemaal niet duur! een bank haal ik toch ergens anders bij een meubeloutlet in enschede... en de vloer weet ik nog niet... mijn man vind vloerbedekking wel fijn zegt hij... maarja dat is dus echt niet handig met onze smeerkeesjes... dus ik ga voor laminaat!