vraagje voor de dropliefhebbers onder ons. laatst een zak "grof geld" van klene gekocht, maar die valt echt tegen. zou gemengde drop en salmiak drop zijn. in de hele zak zitten maar 5 salmiak dropjes en de rest smaken allemaal hetzelfde-niet zout-niet zoet. een beetje standaard dropsmaak dus. en ze zijn enorm! maar ik las ook op de zak dat het dropSTUKKEN waren ipv dropjes, tegenvaller dus! wat hier tot nu toe de favorieten zijn: -droptoppers van venco -muntdrop van klene en jullie?
Dubbel zout, oh zo lekker! T is dat je er niet te veel van mag eten, maar ik eet zo een doosje/zakje leeg.......
Ik vind Kleine drop sowieso niet zo lekker, alleen de salmiak juist wel. (niet grof geld trouwens, die andere..) Dropstaafjes, schoolkrijt, tikkels etc staan toch wel hoog in mijn favolijstje, maar verder eigenlijk alles behalve topdrop. Heb trouwens liever zachte drop dan harde. oh en dropfruitduos, die eet ik 3 zakken per week.. heerlijK!
Ik vind bijna alles lekker.. Alleen salmiak ben ik niet zo dol op! Weet iemand of je wel tijdens je zwangerschap Katja drop mag eten? Er staat nergens bij de ingredienten: glycyrrhizinezuur, Dat is toch het meest schadelijk.. Katjadrop doet niet aan hulpstoffen enzo..
Katja drop durf ik niet te zeggen, maar weet wel dat je tijdens zwangerschap sowieso op moet passen met drop, omdat je van te veel een hoge bloeddruk kan krijgen (mijn bloeddruk is extreem laag, dus ik moet juist veel drop eten om overeind te blijven )
ja ik dacht ook dat je tijdens de zwangerschap op moest passen, dat je er een hoge bloeddruk van kan krijgen. hier net zo, een heel lage bloeddruk, bij mij kan het (gelukkig) geen kwaad. waarvoor is het schadelijk dan fruitypebbles?
Katja Oceaandrop, mmmm, met zwart-wit en zeezout, echt heel lekker!! Oldtimers zoethoutdrop vind ik ook lekker. En drop-fruit combi's.
De enige drop die ik te nassen vind zijn die woonbootjes van de Aldi, die rode verpakking dacht ik. (volgens mij heb je ze ook wel van een ander merk, weet alleen niet hoe ze heten)
In principe is het zo, als het drop heet dan ben ik er gek op! Momenteel erg gek op de zacht zoete drop van venco. Als ik niet zwanger ben dan ben ik meer van de boerderijdrop en de dubbel zoute drop. Ook varianten als krijtjes, tikkels, salmiakbollen ed ed ed ed ed ed vind ik erg lekker. Zucht...
sorry ik ga zo ook nog ff een zakkie scoren bij de appie is nu klene in de aanbieding, 2 voor 1,99 iemand bekend met de zacht zoute drop van klene? (bij gebrek aan drop net 3 salmiakknotsen verorberd)
Klene Muntdrop ... met stip op nummer 1. Ik koop ze niet meer, uit lijfsbehoud ... als ik een zak thuis heb liggen, gaat ie onherroeppelijk leeg, in 1 keer Andere drop kan ik prima maat houden, maar muntdrop ... kan me er kotsmisselijk aan vreten
water loopt me in de mond... ha ha Ben ook helemaal gek op drop! Vind bijna alles lekker maar die zoethoutdrop vind ik juist helemaal niet lekker! ben ook gek op salmiak loly's mmmm....
zoethoutdrop vind ik idd ook niet zo. en droptoefjes ed (zoete drop) ook niet. maar als het er ligt eet ik het wel tikkels zijn ook heerlijk ja, en zwart-witjes (maar das eigenlijk geen drop)
Ik geloof ook bloeddruk en iets met gedragsstoornissen. Soms dan google ik teveel.. Zal het eens aan me vk vragen!
alle drop!!!! ik haal het expres niet meer in huis sinds ik zwanger ben want je mag niet veel hebben ivm bloeddruk..... nog een paar weken en dan haal ik meteen een hele grote zak bij de jamin met alle soorten erin!!!!!!!!