hoe help ik mijn ongeduldige man aan een schop van de baby ? hij wil het zo graag voelen...ik voel hem deze week denk ik.. Ik herken het gevoel natuurlijk niet omdat het mijn 1e keer is, maar ik voel steeds kleine plopjes.. Zou het lang duren voordat mijn man hem aan de buitenkant kan voelen? liefs
IK heb ook zo'n ongeduldige man thuis. Dus die zit ook iedere keer te voelen en is dan weer teleurgesteld. Moet nu toch niet meer lang duren voor hem
hier ben ik ook wel erg nieuwsgierig over.. En hoe weet je dat het de baby is wat je voelt? Heb er ook al helemaal zin in om hem/haar te voelen...
ik dacht eerst dat het mijn darmen waren die tekeer gingen, maar in je achterhoofd weet je dat het je beeb is! liefs
Gister had ik toevallig ook een zelfde soort topic over geopend. Misschien hebben jullie er wat aan. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=123264
ik voelde met 14weken al heeel licht de bay, en nu sinds 2 dagen, kunnen buitenstaanders het ook voelen! me mannetje is nog niet terug van het buitenland dus die moet helaas nog even wachten!
Hier voelde ik zelf na 20 weken pas heel duidelijk de kleine. Mijn vriend kon het pas voelen na 25 a 26 weken voelen.
voordat het van buitenaf te voelen is duurd nog wel even meid. hangt er ook nog eens vanaf of je placenta voor ligt. het echt voelen kan hij toch pas na 20 weken hoor.