1 week gratis ww ,mooi niet hoor!!

Discussie in 'De lounge' gestart door linda81, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Ik zag laatst een advertentie om 1 weekgratis weight watchers te proberen,nou ik dacht laat ik eens kijken hoe dat gaat.Inmiddels 4 keer aangegeven dat ik geen aansluitend abbonnement wilde maar er is al 59.95 afgeschreven.Heb het van te voren duidelijk gevraagd en dan vind ik zoiets echt mega irritant.dus vandaag weer gebeld en het wordt binnen jawel een maand teruggestort....

2. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Als iets echt een week gratis uitproberen is, dan hoef je nooit je rekening nummer op te geven. vragen ze wel om je rekening nummer, kun je er vanuit gaan dat het een week proberen is, met daarna stilzwijgend een verlenging.

3. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik had er al meer problemen over gelezen.

Maar als het is afgeschreven (dus automatische incasso, geen eigen overboeking), mag jij het via de bank storneren hoor. Dan staat t er deze week nog op. Gewoon even de bank bellen....

4. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    #4 jongmam, 14 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2012
    Er staat erbij dat het na de proefperiode automatisch word verlengt.
    Als je wilt dat het niet verlengt word, dan moet je dat in die proefperiode aangeven.
    Waren hele kleine letters hoor.
    Maar wat sherryl zegt is waar.

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Dan heb je toch echt niet zelf goed gelezen want er stond in de kleine lettertjes dat ze het gingen incasseren en ook hoe je het kon annuleren.

6. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik heb er een boze mail over gestuurd en geld terug laten halen, dit ook vermeld in mijn email.
    en ze hebben tot op heden niet opnieuw afgeschreven.
    volgens mij hebben ze ok wel in de gaten dat het niet helemaal netjes is

7. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Heb ik ook gelezen en meteen nadat het geactiveerd was aangevinkt sat ik dat dus niet wilde en dat tot 3 keer aan toe.Daar werd dus niks mee gedaan.Ik wist van het stilverlengen maar ik was er echt optijd bij omdat voor te zijn [3keer]en nog halen ze het van je rekening,dat vind ik gewoon irritant!!!

8. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Voor je je woordje klaar hebt,ik heb heb net heel goed gelezen en dus drie keer geannuleerd...;)

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

dat klopt dat ze dat doen

ook al meld je je op dag 1 van de gratis week af, dan nog schrijven ze bij veel personen de 60 euro af, onder het mom van ''niet tijdig verwerkt''

gewoon terug vorderen bij internetbankieren. dit is een van de redenen waarom ik nooit meedoe met zogenaamde ''gratis'' proberen acties, allemaal lokkertjes.

automatische incasso's kun je gewoon terugvorderen bij de bank, heb je het geld binnen 2 werkdagen terug

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

tip van iemand op een ander forum;
    bel ze op (telnr 09002026060) om te annuleren ipv per mail. dan word het direct geregeld, aangezien er duizenden afmeld mailtjes bij hun binnenkomen

edit: las dat je nu gebeld had vanmorgen :)

11. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Dan zijn ze gewoon lekker aso bezig.
    Hebben meerdere bedrijven last van de laatste tijd.

12. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Oh, moest jou reactie op de mijne quoten, maar heb per ongeluk de ene eronder gedaan :p.

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Is niks van de laatste tijd hoor!
    Dat is DE reden dat ik niks meer uitprobeer want hoe optijd je er ook bij bent je mag altijd achter je centen aan hollen.

14. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Nou,ik doe het normaal ook nooit en nu weet ik dus weer waarom....

15. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Heb me gisteren toevallig aangemeld voor een week gratis ww.
    Had wel gelijk een mail er achteraan gestuurd van ik wil niet nat ik na deze week vastzit aan een abbo.
    Had toen een mail teruggekregen van dat ik pas na 72 uur kon afzeggen.
    Nu heb ik vanmorgen een mail gekregen dat ik na deze gratis proefperiode niet gebonden zit aan een abbo..

16. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Hier ook de dupe van geworden. Na de aanmeldng van die week gratis direct opgezegd (lees:zelfde dag nota bene). Wordt al 5 maanden afgeschreven na 15x mail. Ik was het echt za heb ze opgebeld en zij gaven aan dat het soms niet doorkomt!!!! Ja daaaaag. Maar ze zouden het terugstorten thank god, weight watchers zijn oplichters wat mij betreft!!

Deel Deze Pagina