Toevallig ben ik vorige week op controle geweest na een lisexcisie 3 maanden geleden. Ik had pap 3b. Ze hebben het op dinsdag weggehaald middels een lisexcisie (dat gaat overigens onder plaatselijke verdoving) en woensdag had ik de uitslag van het weefsel. Was CINIII. Moet eerlijk zeggen dat ik wel nog de hele middag baarmoederkrampen heb gehad. Heel veel succes morgen.
Nijntje: ja ik weet dat ze dat vragen, was bij het eerste uitstrijkje ook. Heb toen aangegeven dat ik na gemeenschap bloeding had. Maar het wordt nu erger, het is nu al een hele nacht en dag.. En daarnaast die rugpijn, had ik eerst ook niet en nu wel. Vandaar dat ik morgen naar de ha ga en ook ga vragen of ze het eerder willen doen. Ik snap dat je me niet ongerust wilt maken, maar ik ben dat al hoor kun jij niets aan doen natuurlijk!
Ik had dezelfde 'scores' en heb na de lisexcisie (bij mij onder narcose gedaan) wel twee weken last gehad, maar TS heeft morgen een colposcopie, aan de hand daarvan wordt bekeken of er een lisexcisie nodig is. Met betrekking tot de bloedingen; dat kan idd samenhangen met afwijkingen, maar dat hoeft niet,... hmmm daar heb je ook niks aan Maar even langs de ha idd. Je kunt je uitstrijkje ook vervroegen, dat geeft de meeste zekerheid.. sterkte!
nog ff vraagje, is t verstandig om morgen ochtend nog ff een zwangerschapstest te doen voor ik naar de gyn ga?
Succes morgen. En ik zou ook eerder om het vervolguitstrijkje vragen, volgens mij zou je zelfs gewoon zelf naar de gyn kunnen bellen met je verhaal. Maar als de huisarts het regelt, gaat het vaak sneller geloof ik. Ik begrijp je zorgen en denk inderdaad dat je alleen uitsluitsel kunt krijgen door dat onderzoek.
??? Probeer je zwanger te worden of denk je dat je zwanger bent? Heb geen idee of dit onderzoek schadelijk is als je zwanger bent. Misschien voor je eigen gemoedsrust wel doen? Door mijn ingreep en ernst vd afwijking 'mag' ik niet zwanger worden. Nu twee keer een goede controle gehad en zou het evt kunnen, maar als we echt op safe willen spelen moeten we de laatste controle (over een jaar) afwachten. Ben enorm gelukkig met onze twee meiden en vind het nu het belangrijkst dat zij een gezonde moeder hebben, maar vond en vind het weleens lastig.
Heb wel een aantal symptomen. Maar dat heb ik wel vaker. Dus meer voor de zekerheid. Mijn vriend begon er afgelopen zaterdag ineens over dat ik maar moest stoppen met de pil en we gingen proberen zwanger te raken. Nu wacht ik liever eerst op de uitslag van t onderzoek. Morgen zowiezo ff afwachten en de eventuele uitslag van het eventueel opgestuurde weefsel.
Bij mij kreeg ik tijdens mijn zwangerschap de eerste colposcopie. Volgens de gyn had dit verder geen invloed op de zwangerschap. Omdat het toen niet te ernstig was, is er besloten 6 weken na de zwangerschap nog eens te kijken.
ik ben zwanger en heb gisteren een biopsie gehad na twee slechte uitstrijkjes.ik moet deze week platte rust nemen ivm een klein risico voor de zwangerschap.ik moet behandeld worden maar aan de hand van de resultaten donderdag kijken ze of het kan wachten tot na de zwangerschap.veel succes voor jou
Zo wat heftig zeg! Hopelijk kan het wachten tot na de bevalling. TS ben erg benieuwd hoe het is gegaan!
Hallo, Nou er is een enorm blok van mn schouders afgevallen vanmorgen. T onderzoek wijste uit dat t licht onrustig is. Hoef me nog geen zorgen te maken en hoef pas over een jaar een vervolg uitstrijkje te maken Over de pil: Ja de kans is klein maar er is altijd een kans. Was m vanmorgen trouwens vergeten hihi
En dat maakt die kleine kans dan ineens een stuk groter Maar wat fijn dat het allemaal meegevallen is!
Nou dat ik m vergeten was is niet zo erg. Ik mag inprincipe stoppen van vriendlief maar als ik nu stop ben ik ongesteld in de week dat ik met m mee ga op de vrachtwagen das ook zo lastig en vooral niet handig dus dan slik ik liever een week door en stop eind volgende week
TS: fijn zeg, dat geeft je wel een rustiger gevoel nu he.. Oh nu niet stoppen dan idd, anders ben je op een niet zo handig tijdstip ongesteld, brr... Lief dat jullie er naar vragen. Ben vanmorgen geweest met m'n verhaal, ze heeft direct een uitstrijkje gemaakt. Over 2 a 3 weken krijg ik bericht... Maar ze maakte zich ook zorgen over andere klachten, en moet morgen daarvoor bloedprikken. Zo blijven we bezig he!