Hallo meiden, Met 13 weken hebben wij een echo laten maken voor het geslacht....erg vroeg maar ze is heel zeker van het geslacht. Is er ooit iemand geweest bij wie de echo het fout had? Ene kant wil ik los gaan met kleertjes kopen maar iets houd me tegen....wel erg vroeg natuurlijk Wat zien jullie op de echo ?
hoi ik heb een week geleden ook een poging laten doen tot t geslacht en hier was t ook heel duidelijk te zien! dus ik mocht er wel voor 95% vanuit gaan zegmaar maar vanwege het termijn mocht ik er dus nog niet voor de volle 100 uitgaan. ik zou als ik jou was toch nog heel even wachten met inkopen, doe ik ook tot ik de 20 weken echo heb gehad en t echt bevestigd word
Ik zie helemaal niks op de echo, sorry. Kindje ligt gewoon met de beentjes opgetrokken en de nub is niet te zien. Weet niet waar het pijltje naar wijst? Zou er nog niet vanuit dat het daadwerkelijk is wat er gezegd is. Toevallig in het skull topic iemand ook met 13 weken vroege geslachtsecho laten maken. Ze was 100% zeker van een meisje en het is toch echt een jongen geworden. Zou dus echt nog wachten met gericht shoppen. Als je toch niet te lang wilt wachten zou ik met 15/16 weken nog eens een echo laten maken. Dan is het geslacht ontwikkeld.
Wel gek dat ze dat al zo vroeg doen! Hier pas vanaf 16 weken en zelfs dan met een slag om de arm... Maar als ik heeeeeel goed kijk zie ik streepjes en dan zou het een meisje moeten zijn?!
Ik ben dus aan het vergelijken op internet ik zie idd ook streepjes. maar bij de echo zei ze een jongen ! Ik denk dat ik met 16 weken nogmaals laat kijken bij een ander echobureau.
Hier zei gyn meisje met 14 weken maar het is evht een jongen.. Ik zou er niet teveel Waarde aan hechten nu!
Wel zonde van het geld dan als je nu nog steeds niet zeker bent en ik vind 13/14 weken ook nog steeds te vroeg. Het beste wat je op die termijn kunt doen is gokken met een grote slag om de arm. Ze hebben iig altijd 50% kans dat ze goed gokken
Ik zou gewoon even wachten, nu blijf je twijfelen. Ik heb met 15 weken een geslachtsecho gedaan en met 18 weken nog een meer toen geloofde ik het las helemaal.
Of gewoon geduld hebben! 20 weken echo is ook zo... Tijd vliegt. Tegenwoordig heeft men niet veel geduld meer!
Ja kan ook! Maar ik heb ook eerder een echo gedaan, sowieso vond ik het erg leuk om te kijken hoe ze groeit, heerlijk om naar dat scherm te kijken hoe ze aan t bewegen is.