Volgend weekend vlieg ik voor enkele dagen naar Rome met drie vriendinnen die ik echt al een eeuwigheid ken. Eentje van de vriendengroep is jarig en ze wou al lang naar daar, dus dit was een mooi excuus om eens zonder de mannen op stap te gaan... Nu is Rome redelijk duur en we hebben wat bespaard op ons hotel: we logeren met z'n allen in één kamer (wel met vier bedden hoor). Er is dus heel weinig privacy, maar dat vind ik op zich niet zo erg. Enkele jaren geleden ben ik met deze meiden een paar keer op strandvakantie geweest en toen hebben we ook bijvoorbeeld vaak van bikini gewisseld in elkaars bijzijn. Gewoon, jong en onbezonnen... niet dat we stonden te schudden met de borsten voor elkaars gezicht, maar er werd wel naakt van de ene kant naar de andere kant van de kamer gelopen als daar toevallig een bikinibroekje was beland. Toen had ik daar helemaal geen probleem mee. Maar nu zijn we dus wel wat jaartjes verder. Er is wel een badkamer maar is het dan ook niet een beetje vreemd om me daar dan gaan om te kleden? Iedereen heeft me vroeger vermoedelijk al wel naakt gezien. Hoe staan jullie daar tegenover? Hoe doen jullie dat in zo'n situatie? Gewoon in de kamer omkleden, of toch maar discreet terugtrekken?
Ja ik heb daar hoegenaamd geen problemen mee maar ja.. wie ben ik Al zou ik me denk ik wel omdraaien bij het omkleden. Maar verder... nee naar de badkamer zou ik niet verhuizen. Maar het gaat om jou, jij moet doen waar je je goed bij voelt. Veel plezier in ROME!!!!
Ik zou me in de badkamer omkleden. Zou het juist raar vinden wanneer je in al je hollandse naakte glorie voor me zou staan. Maar ik ben dan best wel een beetje preuts
Je moet doen waar jij je goed bij voelt! En als vriendinnen onder elkaar is daar vast begrip/respect voor. Ik zelf zou er geen problemen mee hebben, maar kan me wel indenken dat anderen hier wel moeite mee kunnen hebben.
Ik heb daar zelf niet zoveel problemen mee, zou me dan wel even omdraaien alleen. Maar als je het zelf echt niet prettig vind kun je je toch best eventjes in de badkamer omkleden.
Ik heb er geen problemen mee. Maar waarom is dat gek? Je kunt toch gewoon naar de badkamer lopen met je spulletjes? En wanneer ze er wat van zeggen ( wat mij sterk lijkt ) dan kun je toch gewoon zeggen dat je je fijner voelt wanneer je je eventjes alleen omkleed? Ik bedoel... het zijn je vriendinnen. Als het goed is kun je daar alles tegen zeggen toch? Dus los laten en genieten, veel plezier!
Ik zou even afwachten wat de rest doet , maar zou er geen problemen mee hebben om me gewoon in de kamer om te kleden. Maar jullie gaan ook zwemmen in het hotel denk ik? Want anders kleed je je aan na het douchen en hoef je je verder niet meer om te kleden toch (in de badkamer), behalve misschien een keer een schoon shirt ofzo.
Vroeger ben ik een aantal keren met wat studievriendinnen naar Griekenland geweest, en toen werd er ook gewoon omgekleed in de hotelkamer. We kwamen naakt uit de douche, liepen naakt naar onze kleren op zoek, en niemand stelde zich daar eigenlijk vragen bij. Eigenlijk voelde het toen zelfs bevrijdend aan... Ik weet perfect wie welke kleur schaamhaar heeft, wie uitgezakte borsten heeft en wie een cellulitispoep heeft, maar eerlijk, ik zou het nu niet meer doen denk ik. Ik ben met de jaren wat preutser geworden... misschien je vriendinnen ook wel?
Zou ik bij m'n vriendinnen geen moeite mee hebben, maar ik heb jaren geleden ook met een vriendin in de rubriek anybody van de Viva gestaan. 😂 En dat terwijl ik echt preuts ben, zal nooit naar de sauna oid gaan..
Ik ben behoorlijk preuts, alleen mijn allerbeste vriendin ziet mij naakt en ik haar ook. Omdat we dus idd regelmatig samen reizen en het gezelliger vinden om een hotelkamer te delen. 😊 Veel plezier in Rome, kijk gewoon even hoe het loopt en doe waar jij je prettig bij voelt. Daar zijn jullie tenslotte goede vriendinnen voor.
Ik heb lange hemden/shirts. Doe je gewoon eerst de bovenkant en dan de onderkant, zie je vrij weinig.
Ik zou het nu denk ik niet meer doen (maar goed, ik ben dan misschien ook al wat ouder dan de TS). Vroeger onder vriendinnen was het geen probleem. Als tiener lag ik in monokini aan het strand, dus daar was al niks meer aan te zien, maar we keken na een paar dagen ook niet op een blote poep meer of minder in ons appartement hoor. Ik begrijp ook wat iemand hier boven schreef over dat bevrijdende... mijn vriendinnen hadden ook hangborsten, een blubberbuik of een weelderige bos schaamhaar, en DAT zien, dat niemand een perfect lijf heeft, ik vond dat als tiener heel bijzonder en waardevol. Klinkt gek he?
Ik heb nooit mijn ondergoed uitgetrokken voor de neus van mijn beste vriendin, maar we hebben zovaak bij elkaar op de kamer geslapen dat we alles wel gezien hebben. Ze is, naast mijn ouders en kinderen, ook de enige die me plassend op de wc heeft gezien. Ze gaat dan douchen/zich opmaken oid. Verdee ben ik redelijk preuts.
Ik ben niet preuts bij mij vriendinnen. we hebben elkaar wel vaker naakt gezien. Dus ik zou er geen problemen mee hebben. Heel veel plezier in Rome!!!
Ik leg thuis ook mijn kleding klaar in de badkamer als ik ga douchen? Ik zou dat daar dus ook doen. Geen behoefte om ongekleed rond te lopen... Zou vooral doen wat voor jou goed voelt. Lekker boeiend wat die vriendinnen/anderen ervan vinden...?