hoi! ik hoop dat deze hier juist geplaatst is. Ik heb bij de nacontrole met 6 weken een uitsrijkje gekregen. Nu hadden ze mij een brief gestuurd met de vraag of ik in juli terug op controle kwam met betrekking tot dat uitsrijkje. Dus ik belde daarstraks naar de praktijk en ze vertelden me dat er een lichte afwijking was, ik ben helemaal ongerust geworden en heb dan nog maar eens terug gebeld met de vraag of ik de gyn kon spreken. Deze zei me dat het om pap 3 ging en dat ik best nog kon wachten omdat er nu niets aan te doen is, het zou om een infectie kunnen gaan of zo. dit wist hij niet zeker, als mijn immuum systeem goed was zou het vanzelf moeten verdwijnen. Nu ben ik echt heel ongerust en maak me heel de tijd zorgen. Ik vraag me af hoe ik dit nog zoveel maanden moet volhouden. Mijn grootmoeder heeft ook baarmoederhalskanker gehad..... Zijn er hier nog mensen die hier ervaring mee hebben en hoe het verder is gegaan? Dit uitstrijkje was wel voor mijn curretage omdat ik nog resten in mijn baarmoeder had van de bevalling, dus hoop dat het een infectie is of was.... groetjes Sarah
Lieve Sarah, Je hebt deze vraag ook gesteld bij 'Vraag aan de verloskundige'. Daarom zet ik deze op slot . Groetjes, Josien