Hoi, Bij de nacontrole bij de verloskundige (volgende week donderdag) wil ik graag een cadeautje voor ze (meerdere verloskundigen) meenemen. Maar ik heb echt geen flauw idee wat. Het moet wel een beetje voor iedereen zijn, dus misschien een bloemetje, of een gevulde snoeppot ofzo (al betwijfel ik of ze daar zo snoeperig zijn ). Maar ik weet het niet zo. Heeft iemand misschien een leuk idee? En hebben jullie ze ook nog niets gegeven? groetjes, Snoopy
Ik heb mijn huisarts (ik had geen verloskundige) een mooie bos bloemen gegeven, hier was ze erg blij mee. Kus Senna
Ik heb de verloskundigen (het waren er 2)allebei een doosje merci gegeven, met daarop een kadobon van de bloemist en een kaart met fotootje van mijn zoontje.
Een cadeaubon vind ik inderdaad ook wel leuk. Maar wat ik lastig vind, ik heb 4 verloskundigen en nog 2 stagaires, die ik iets wil geven. 1 verloskundige en 1 stagaire hebben mijn bevalling gedaan, maar ook de anderen hebben mij goed begeleid tijdens de zwangerschap, dus die moeten ook wat krijgen vind ik. Misschien doe ik wel voor iedereen een doosje merci met een foto van Eva en voor degenen bij de bevalling nog een bon van de bloemist ofzo. Nog even over nadenken, maar heb niet zoveel tijd meer . Nog meer leuke ideeen zijn uiteraard welkom!
Ik heb mijn 2 verloskundige een persoonlijke kaart gegeven en een setje met douchegel en creme....wel een beetje standaard maar ze vonden het heel erg leuk.
Ik heb helemaal niks gegeven. moet eerlijk zeggen dat ik r ook niet aan gedacht heb. Ik had telkens een andere vk en de bevalling in het ziekenhuis is uiteindelijk door de gynecaloog gedaan ( keizersnede )
Ik ben er een beetje over uit: elke verloskundige (7 stuks, was 1 stagaire vergeten ), krijgt een klein doosje merci met een kaart met een foto van ons 3-en erin. En voor de 2 die de bevalling hebben gedaan wil ik nog iets extra's erbij doen, maar weet nog niet zo goed wat. Een bon van iets lijkt me wel leuk, maar ik weet nog niet zo goed wat... maar bv. zo'n 10 euro van een bloemist is wel leuk toch? (5 euro is zo niks vind ik) Wordt wel een prijzig geintje zo, maar ik ben ze heel dankbaar en hoe vaak beval je nou ?
Ik heb niets gegeven en zal dat deze keer ook niet doen. Ik heb niet een leuke klik ofzo met ze (erger me eerder vaak aan ze, ze zijn best bot) en je blijft bezig met kadootjes voor anderen kopen! Net heel veel dingen achter de rug met allerlei kadootjes. Zelf hoef ik ook geen kadootjes voor de geboorte, wij laten op het kaartje drukken dat wij graag een gevuld envelopje ontvangen voor Sos Kinderdorpen.
hmm ieder zijn ding maar dan denk ik dat ik geen envelopje gaf. Begrijp me niet verkeerd, het is heel nobel van je maar ik hou er niet van om op die manier gedwongen te worden om een goed doel te steunen. @ TS; netjes van je om een presentje te willen geven. Ik heb mijn VK uiteindelijk niets gegeven omdat ik in het ziekenhuis ben bevallen. Wel heb ik de kraamzorg een kadootje gegeven.
Hoezo zie je het als dwingen, als iets negatiefs? Vaak weten mensen niet wat ze moeten geven en zijn ze blij als je met een idee komt. De 1 zal om kleding vragen of speelgoed, de ander dus om een enveloppe. Het is omdat het ons 2e kindje is en wij echt alles al hebben (en elders dus niet). Ik zou mijn geld liever uitgeven aan kinderen die niets hebben dan aan een gezin wat alles al heeft. Maar ik snap je gedachtengang nog niet, dus ben benieuwd hoe jij het nou precies ziet.
Niemand heeft ons gevraagd wat we wilden hebben , maar hadden dus zelf (meestal) leuke dingen bedacht. Ik heb uiteindelijk elke verloskundige een doosje merci gegeven met een bedankkaartje met foto van ons 3-tjes erin. En voor die bij de bevalling waren nog een cadeaubon van 15 euro van Groenrijk. Ze vond het heel leuk!
Wat ik straks ga geven is een plantje genaamd Kindje op moeders schoot. Deze zijn al vanaf 3,- te krijgen bij de intratuin. Dus om de prijs hoef je het niet te laten. http://www.bloemisterijvanherwijnen.nl/ ... choot.html
Leuk idee! Misschien kan je op het bloempotje een foto maken van jullie gezinnetje. Bij winkels met kantoorbenodigdheden hebben ze speciaal papier om nadien transfers op keramiek te maken (bijvoorbeeld een kop of een bloempot). Leuk en niet duur!
pfff wat goed zeg...ik zit me te bedenken dat ik helemaal niks heb gegeven aan de vk na mijn bevalling van tim, komt ook omdat ik uiteindelijk in het ziekenhuis ben bevallen en ze na tijd wel twee keer zijn wezen kijken toen ik thuis lag maar verder geen nacontrole hoefde. Ik vind dat plantje echt wel helemaal te leuk! Ga ik proberen te onthouden, word nog lastig met mijn zw. dementie. Maar is ook leuk kadootje voor de kraamzorg.
Ik heb niks gegeven, wel bedankt natuurlijk. Ik had geen klik met ze, vond ze beetje bot en het is per slot van rekening hun werk. Ik krijg ook geen cadeautjes van mijn klanten als ik goed werk heb geleverd, een bedankje is genoeg.
Ik vond trouwens ook de gynaecoloog deskundiger dan de verloskundiges. Ben ook heel blij dat ik in het ziekenhuis ben bevallen.