Spannend!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Stefanie100, 17 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie100

Stefanie100 Actief lid

16 nov 2015
    123
    0
    0
    Groningen
    Dag dames!

Morgen gaan wij het onze familie's vertellen over onze zwangerschap, we zijn nog maar 10 weekjes maar kunnen niet meer wachten!

Vind het nu al enorm spannend en ben erg benieuwd na de reacties..

Hoe hebben jullie het verteld aan de familie? Onze ouders weten het al, het gaat hierbij puur om tante's / ooms, opa's en oma's ...

Liefs,
    Stefanie100

2. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Wat leuk en nog gefeliciteerd:)!
    M'n ouders en broers en zussen wisten het al, alleen bij m'n schoonfamilie is het het 1e klein en achterkleinkind. Ik heb toen met Moederdag een biscuittaart gemaakt met bovenop aan de ene kant roze muisjes en aan de andere kant met blauwe muisjes en in het midden een vraagteken:)! En bovenop het vraagteken een baby;)! En toen iedereen geroepen om koffie te komen drinken en toen iedereen zat kwam m'n man met de taart aanlopen en die gewoon op tafel gezet. De reacties echt super leuk:)!

Geniet er lekker van:)! Weet je al hoe je het ga vertellen?;)

3. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Gefeliciteerd!! Spannend zeg, hoe gaan jullie het vertellen?
    Bij de eerste hebben we voor onze ouders de zwangerschapstest ingepakt... Overige familie leden persoonlijk verteld viel toen net met een feestdag geloof ik....
    Deze zwangerschap een t-shirt aangedaan bij de kleine man met tekst grote broer erop.. En dan afwachten op reacties.. Hebben met ouders dit keer gewacht op tweede goede echo(9/10weken) na de 12 weken echo alle ooms en tantes een foto gestuurd van de kleine man in het t-shirt met tekst erbij psst ik heb wat te vertellen... Anders letten er weinig mensen op haha..
    Hier ook spannend gaan vandaag het geslacht bekend maken😁

4. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Wij hadden t met oud en nieuw verteld omdat alle ooms en tantes bij mijn schoonouders waren. Was toen denk net geen 12 weken zwanger.
    Hadden een fotootje van de echo meegenomen. Iedereen helemaal hysterisch. Was erg leuk.

5. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Altijd een spannend moment!
    Wij hadden het rond de 8 weken verteld en vanaf dat moment bemoeide iedereen zich met me... Goed bedoeld maar vond het verschrikkelijk.
    Mocht ik ooit nog een keer zwanger worden vertel ik het pas als mensen op gaan vallen en erna vragen hopelijk ben ik dan al 20 +.

Hopelijk is jullie ervaring anders en kunnen jullie lekker genieten!
    Veel plezier en succes

6. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    @draaitkont..
    Bij de eerste hier ook veel meer goedbedoelde adviezen.. Bij de tweede minder alleen oh ga je het wel zwaar krijgen zo snel maar ach later hebben ze meer aan elkaar...
    Wat ik nu een stuk vervelender vindt is dat familie me wilt helpen maar ik absoluut niet gecharmeerd ben als iemand mijn huishouden doet haha.. Het is allemaal goed en lief bedoeld dat weet ik.. Maar kan er zelf niet goed tegen.. Tenzij ik echt niet meer kan..

7. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Gefeliciteerd.

Bij de 1e hebben we opas en omas boekje geven
    Over opa en oma zijn let leuke anekdotes.

Bij 2e rompertjes maat 50.. en i love oma en opa.

Bij 3e hebben we kadootjes gemaakt met fotos van de kids.. en dan de echo foto en wachten tot kwartje viel.. haha

Heel veel plezier met vertellen

8. Stefanie100

Stefanie100 Actief lid

16 nov 2015
    123
    0
    0
    Groningen
    Leuke reacties!
    Gisteren hebben wij het verteld door middel van het huis te versieren (vriend vierde zijn verjaardag) hierbij hebben wij alleen maar blauwe en roze ballonen gebruikt.

Enorm leuke reacties ontvangen en meerdere tranen met elkaar gelaten! Zeer geslaagde avond haha!

9. Smanilies

Smanilies Actief lid

30 dec 2015
    243
    0
    0
    Wat leuk gefeliciteerd!

Wij hebben het vorige week aan familie en vrienden verteld. Wij hadden cakjes met roze en blauwe voetjes. We hebben de cakjes uitgehold en daar 1 van elke voetje in gedaan, daarna jam en dan het kapje er op gedaan. En aan oma een foto lijstje met de laatste echo cadeau gegeven. Daarna zijn we naar de rest van de familie gegaan en hebben we een galgje gemaakt voor ons neefje en nichtjes. We hadden de letters opgeschreven en uitgeknipt. Dat was de tekst 'jullie krijgen een neefje of een nichtje'. Erg leuk het drong eerst nog niet helemaal door hihi.

Deel Deze Pagina