Uitvaart opties

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 29 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Dat kan, een soort van, door middel van een hologram. Google maar eens op hologram Tupac. Ik vind het echt fantastisch. Echt iemand ermee terug krijg je natuurlijk niet. Maar hiermee krijg je toch even het gevoel lijkt mij.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  2. tulp123

tulp123 Bekend lid

7 feb 2013
    578
    281
    63
    wat ik jammer vindt bij ons zoontje was de keuze uit kistjes heel weinig en standaard was. En dat er weinig opties zijn voor een mooie aankleding. Wij hebben dan zelf met mooie stickers laten maken met vlinders en zijn naam om op de kist te plakken.

iets wat ik zelf fijn had gevonden was dat er meer opties geboden zouden woorden voor de aankleding.

3. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Ik heb nu z'n bakje.. het past veel meer in het geheel.

Ik vind een standaard urn storend. Hopelijk komt er ooit nog iets moois voorbij:roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Is niet voor de assteen van mn zoontje maar voor mn vader, maar bedankt voor de link! (hopelijk dat vooral niemand meer hoeft te gebruiken in de toekomstige gevallen)

5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Kiststuk in druppelvorm, 80 cm lengte, plus een lint, met rode rozen en gipskruid was (met 30 lange losse witte Avalanche rozen erbij) 110,- hier lokaal bij de bloemist. Was een prachtig stuk.

Kist was 550,- (simpele houten crematiekist).

(voor trouwen is een boeket qua prijs ook 4x over de kop, mijn man moest dus expliciet vragen naar een gebonden handboeket. Die was 30,- (was nogal takkewerk want alle gerbera's moesten op draad gedraaid worden) en deed t prima.)

6. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    http://www.gedenkster.nl/ wat voor je?

Zilveren ster van RVS, graveeropties zijn er ook en niet duur. Hij is ook voor de kleintjes geschikt.

Die kan, voor de kleintjes, dicht gesealed worden met locktide (type kan ik nakijken, staat hier ook ergens op t forum) dan kan hij alleen nog open geboord worden. Doe je dat niet dan heb je gewoon de dop zoals normaal.

7. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    kaarten....
    Afgelopen jaar 3 mensen verloren...
    En alle 3 hadden zo'n goedkope flut kaart geprint op een dikker a4tje met een afgezaagd landschap erop!
    Hopeloos lelijk en niet meer van deze tijd.

8. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.093
    12.063
    113
    Mooie oplossing om stickers te laten maken.
    Wij hadden er destijds voor gekozen om zelf mandjes te kopen (bij de intratuin) die met een deksel dicht konden en die hebben de oma’s aangekleed als bedjes. Gelukkig mocht dit van het crematorium. Helaas hebben ze in 2 weken tijd 2 mandjes moeten maken, ze waren identiek en dat vond ik ook mooi voor de jongens. Mijn moeder heeft 2x een mooi hart gemaakt van bloemen.

Urnen vonden wij lastig, nu zeiden wij in de ziekenhuisperiode heel vaak ‘tot aan de maan en terug’ en er was een urn met een maan en sterren, dus die vonden we wel toepasselijk en hebben we gekozen. Ik was ook wel bezig met het ontwerp van een maan, maar misschien komt dat ooit in de toekomst.

ik heb as in een armband verwerkt van allebei de jongens, die armband was volgens mij rond de 500 euro en blijf ik heel mooi vinden.

Kaartje hadden we zelf gemaakt, en na 2x afscheid nemen op kleine schaal hebben we een condoleance georganiseerd, zodat we meteen iedereen maar hadden gezien.

Zo en nu zit ik weer met tranen op de vroege ochtend, ik ga douchen.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    <3 knuffel

Dubbelgeluk vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina