Uitvaart verzekering wat betalen jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door annet1985, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    wij betalen 12,50 pp bij monuta en dan verzekerd tot 9000 en 1500 vrij te besteden
    maar onze verzekering gaat elk jaar omhoog als nodig is zit index op zodat we nooit onder verzekert raken

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Mee eens, maar ja hij vind het niet nodig zucht

3. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Wij betalen 40 per maand bij dela inclusief dela-leef-door plan. Beide een flinke dekking en extra dekking voor ons dochtertje en leef door plan houd in dat er 75.000 vrijkomt als mijn man overlijd voor de 21e verjaardag van onze dochter, zodat zij en ik normaal door kunnen leven.

4. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Ik betaal nog geen €12,- per maand

5. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik betaal 17 Euro per maand bij interpolis.
    Bij overlijden krijgt man 50.000 en (nu opgebouwd) 8.500 voor uitvaart.

6. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Houd er wel rekening mee dat de premies bij iedereen anders zijn! Bij een uitvaartverz. geld met name de leeftijd waarop je de polis hebt afgesloten. Iemand die het meteen op zijn 18de afsluit die betaald minder per maand dan iemand die het op zijn 25ste afsluit.

Daarnaast lees ik van een hoop dames dat de kinderen gratis zijn meeverzekerd. Wellicht overbodig om te vermelden maar dit moet uiteraard wel worden doorgegeven. Kids zjin inderdaad gratis meeverzekerd maar als nergens staat geregistreerd dat er kids zijn en er zou iets gebeuren....

Een gemiddelde uitvaart kost rond de 7000. Voor degene die een veel lagere dekking heeft raad ik aan om hier wel naar te kijken want als er ooit iets met je gebeurd dan zijn de nabestaanden de pineut. Ookal heb je spaargeld, dit komt vaak (meestal) na een tijdje pas vrij. Wanneer je komt te overlijden zal binnen een week de uitvaart moeten worden geregeld. Als dat spaargeld niet vrij is dan moeten de nabestaanden het voorschieten maar als niemand van die nabestaanden even 7000 euro heeft om voor te schieten dan zitten ze alsnog met een probleem.

Dan ontopic :D
    Ik betaal 8,06 en mijn vriend betaald 9,42 Beide tegelijkertijd afgesloten en beide voor 7000 verzekerd. Zoontje is gratis meeverzekerd.

7. bereke

bereke Niet meer actief

Wij hebben er een half uur geleden een afgesloten bij dela. 27 euro per maand voor ons vier voor een bedrag van 6500 euro.

8. eline20

eline20 Niet meer actief

Ik betaal 18 euro p.m. en ben voor 10000 p.p. verzekerd (voor mezelf en mijn zoontje). Mijn vriend betaald 11 euro p.m. voor hetzelfde bedrag.

9. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    25 euro in de maand voor zijn 3 en en een steen en een berdrag van geloof ik 5000??weet niet uit hoofd voor 30 jaar en dan zijn we klaar

10. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Mijn man en ik betalen voor ons samen 28 euro per maand, de looptijd is 20 jaar en de dekking is 6000 euro vrij te besteden.

Voor de kinderen betaal ik 11 euro p.m. per kind.

De kinderen zijn apart verzekerd omdat ze anders vanaf hun 18e weer opnieuw moeten beginnen. Nu betalen we 20 jaar en zijn ze er verder voor hun leven vanaf. Heel veel mensen weten niet dat dit zo werkt. Ik heb namelijk een paar weken geleden contact gehad met onze tussenpersoon omdat ik vond dat wij zoveel betalen terwijl ik overal las dat kinderen gratis of tegen een klein bedrag meeverzekerd zijn. Wellicht een tip want hoe ouder je wordt hoe duurder de premie.

11. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    we hadden eerst ook interpolis weet wel dat je levenslang betaald weet niet hoe oud je bent maar wij hebben nu via begravenisverenging betalen nu 30 jaar en dan is het klaar wij zijn 25 en 27 dus kon wel uit

12. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ik betaal bijna 6 euro, maar heb mijn polis al vanaf mijn geboorte. altijd meeverzekerd bij mijn vader en ik heb mijn verzekering van hem overgenomen toen ik op mezelf ging. mijn man later afgesloten en die betaald 8 euro per maand ongeveer bij monuta.

13. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    ik geloof iets rond de 20 euro voor 2kids en mijn man, mijn ouders betalen die van mij en mijn zusje.

wij zijn alle voor 10000 verzekerd.

ik lees trouwens dat een aantal de kinderen 'gratis' hebben meeverzekerd.
    ga even na of dit slim is, wij vonden van niet want ze zijn namelijk tot hun 18e mee verzekerd en daarna niet meer, dus moeten ze dan van voor af aan beginnen met sparen. en hebben dus behoorlijk hoge kosten elke maand zodra ze 18 zijn...
    maar goed dat is natuurlijk maar net wat je als ouders zijn wilt.

14. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Wij betalen € 26,56 voor ons allemaal samen. Dit moeten we 30 jaar betalen, daarna niet meer.

15. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    wij betalen 21 euro per maand en zijn beiden verzekerd voor 10.000. de kinderen zijn gratis en zijn verzekerd voor 7.500 per kind

16. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Mijn ouders hebben mij al vanaf kleins af aan meeverzekerd en sinds ik op mezelf woon betaal ik het zelf. Ik betaal een bedrag van 8 euro pm, dan ben ik voor 10500 verzekerd (bedrag komt vrij dan) en mijn dochters zijn gratis meeverzekerd beide voor zo'n 5000. Ik hoog om de 2 jaar het bedrag op tot het maximaal uit te besteden bedrag omdat een uitvaart ook jaarlijks duurder wordt.
    Hoe mijn man verzekerd is weet ik niet maar wel goed, nadat zijn vader overleed die overal een kleine verzekering had wat bij lange na niet genoeg was om de uitvaart te betalen heeft hij zijn verzekeringen ook tot het maximale gedaan zodat het gelijk ligt aan de kosten van een goede uitvaart.
    Ook hebben we nog een levensverzekering waarmee het huis af betaald is als 1 van ons komt te overlijden dus daaruit kunnen we ook de tekorten aanvullen.
    We willen onze kinderen niet de stress/spanningen geven die wij destijds bij zijn vaders uitvaart hebben gehad.

17. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Bij de verzekering die mijn ouders voor mij hebben afgesloten is dat niet zo. Doordat ik tot mijn 18de verzekerd was betaalde ik maar een gulden of 4 vanaf mijn 18de. Ik heb het bedrag echter laten ophogen tot het maximale en nog betaal ik maar 8 euro pm terwijl ik goed verzekerd ben. Dit omdat ik al die jaren met mijn ouders meeverzekerd was.

Deel Deze Pagina