Ik ben voor een heel groot bedrag verzekerd. Maar tis ook een verzekering waarmee t bedrag in handen van de na bestaande komt en die kunnen daar de begrafenis van regelen en wat overblijft is een extra'tje. Ik ben trouwens voor 20 duizend verzekerd en heb een levensverzekering die op mn 18e afbetaald was van 3000 euro. Behoorlijk bedrag maar net zoals amfy bewust gedaan omdat de prijzen alleen maar stijgen
Mijn man is bij dela verzekerd echter zo dat t geld niet word uitgekeetd, dus als je t eevoudig wil houden, terwijl hij wel voor bijv 10.000 verzekerd is, gaat t bedrag wat over is, dus hun portomonee weer in. Ik vind dit zooooo krom. Bij mij komt er een x bedrag en dat word overgemaakt, min of mee, wat je ermee doet, kist bij hun afnemen en wat je overhoud, is over. Lijkg mij wel zo fair. Helaas is t zo dat de verz. Bij dela van manlief niet is om te zetten, dan vervalt t 'gespaarde' bedrag, ik vind t waardeloos. Hopelijk heb ik t nooooit nodig
Sorry, ik ben ook niet zo thuis met al die verzekeringen... maar kan iemand me een voorbeeld noemen van welke uitvaartverzekeringen dat doen dat je je voor een bedrag verzekerd en dat bedrag dus uitgekeerd krijgt??... Of hoe ze dat noemen ?
Wij zijn verzekerd bij de Monuta, en nooit verwacht maar toch nodig gehad: onze dochter moeten begraven. En ze zat bij ons in verzekerd. Ben blij dat we goed verzekerd waren. Moet er niet aan denken dat we naast al het verdriet ook nog financieel in de knup kwamen..