Zolang ik maar begraven word en niet gecremeerd vind ik het allemaal prima. Mijn kinderen en overige dierbaren mogen doen waar zij zich prettig bij voelen, zolang dit met liefde gebeurd is het altijd goed wat mij betreft.
Ik ben blij dat ik niet de enige was. Call of Duty in het hiernamaals Het zou mij niks verbazen als mijn partner exact dezelfde wensen had, trouwens. Hij is daar ook wel van, haha.
Mijn vriend en ik hebben het er wel over gehad vorig jaar toen mijn moeder net overleed. Ik heb niet echt veel wensen, allern dat ik begraven wil worden. Toch wil ik t wel op papier laten zetten. Toen mijn moeder terminaal werd verklaard kreeg ze nog maar 24 uur. Ergens wist ik wel wat ze graag zou willen hebben , maar omdat ze niks op papier had staan en omdat je het toch zeker wilt weten, moesten we het er toch over hrbben op dat moment. Dat was erg moeilijk vond ik, omdat ze al zo snel zou overlijden.
Ik vind het zelf met name lastig om op te schrijven omdat ik er nog helemaal niet aan wil denken maar ergens is het wel goed het wel te doen, stel je voor en nu kun je er nog rustig over na denken. Mooi te lezen dat vele van jullie dit ook al gedaan hebben.