Het financiële stuk is geregeld. De uitvaart mogen mijn nabestaanden invullen. Wat maakt het mij nou uit verder of ze een droge cake of een fles champagne neerzetten. Als zij er maar achter staan
Ik heb een verzekering bij Dela. Wij allemaal. Ik laat het helemaal aan mijn nabestaande over hoe ze afscheid van mij willen nemen. Ik ben er niet meer en heb er dus ook helemaal niks aan.
Als het goed is, is mijn man op de hoogte van mijn wensen. Zal jullie ook deelgenoot maken van mijn wensen . Na mijn overlijden mag alles van mij gebruikt worden wat nog bruikbaar is als donor. Daarna wil ik graag gecremeerd worden. Bloemen hoeven niet perse maar 1 boeket op de kist vind ik wel mooi. Geen zware toespraken. Mocht iemand de behoefte voelen om te spreken, prima maar hou het lekker luchtig. Muziek, beetje leuke vrolijke nummers. Na de uitvaart met de aanwezigen naar een kroeg in de buurt en dan wat drinken en een bitterbal erbij. Daarna (en dat vind ik echt belangrijk) gaan mijn naasten naar een restaurant en die dineren daar. Als ze daar aankomen ligt er voor iedereen een witte roos op de stoel. Ik heb een overlijdensverzekering, een levensverzekering (gekoppeld aan mijn hypotheek) en een testament.