Ik moet nog steeds bloedprikken..stel het al een tijd uit.

Discussie in 'De lounge' gestart door LuckyMommy, 6 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hoi meiden,

De Verloskundige heeft mij 12 october al papieren geven voor het bloedprikken, met 9 weken 2 dagen een echo gehad en alles zag er goed uit.
    Maar nu komt het, ik moet dinsdag al voor mijn 12 weken echo en ik heb nog steeds dat bloed niet laten prikken,, ik ben echt zo'n schijterd, ben er echt zo bang voor.

Dus mischien iemand tips,, wegkijken kan ik juist niet, maakt mij alleen maar meer nerveus,, en als ik er eenmaal zit en het gedaan is denk ik vaak ook,, goh heb ik me hier zo druk om gemaakt??:)
    Ik vind vooral die naalden gewoon eng, en vind het een naar gevoel.

Ik vind ook dat ik mezelf er gewoon heen moet slepen en het moet doen en me niet zo aan moet stellen,, dus ik ga het
    9 november gewoon doen! *zei ze braaf*:)

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ehh 3 nov?? het is de 6 de .. maandag bedoel je...

3. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Herkenbaar, ik deed het ook. Ik ging nooit alleen want ik hoorde het bloed stromen en werd er gewoon niet goed van. De prikker ging dan altijd tegen mij praten en ik vooral niet kijken wat ze doet. Maar ik vond het ook nooit meevallen, was altijd blij als ik weer kon gaan.

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Ik heb mijn volgende echo 9 november valt op een dinsdag sorry!!:)

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.278
    6.192
    113
    Als je zwanger bent, zijn je bloedvaten wijder, dus ben je minder moeilijk te prikken. En het is echt zo gebeurd.
    Ik wil je niet bang maken, maar je zal vast nog wel een paar keer moeten..
    Maar hebben ze de resultaten dan wel op tijd voor woensdag?

6. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Ja erg naar!:(,, mischien stel ik me wel aan maar hou er gewoon echt niet van:)

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.278
    6.192
    113
    Oh ja, ik kijk niet naar mn arm en ik blijf erna altijd even zitten (ivm flauwvallen), dit meld ik altijd even van te voren en dan gaat het prima.

8. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik moest 2x bloedprikken in de zwangerschap en 2x heb ik het uitgesteld. Vreslijk vind ik het echt. Maar je moet idd gewoon gaan en dan hopen dat alles goed is.

9. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik moet ook al bijna 2 weken woensdag moet ik bij de vk zijn dus dan zal ze wel vragen waarom ik weer niet ben geweest.

10. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Ik woon niet in Nederland dus ik heb 2 verloskudigen,, 1 in het ziekenhuis zij doet niet mijn bloed en daar heb is dinsdag een afspraak mee, en met 14 weken mijn andere verloskundige en die heeft mijn bloed resultaten.
    Dus het zal nog wel op tijd zijn ja,, Oww en ben ik nu ook moeilijker om te prikken:):) *Kruipt onder de tafel*

11. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Ik ben dus niet de enige die het liever onder stoelen en banken steekt in plaats van het gewoon te doen:p

12. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.278
    6.192
    113
    Nee mutsie minder moeilijk :p

Maar je bent er vast zo vanaf en dan kan je als beloning naar je mooie beebje kijken bij de echo toch? Houd je zelf voor dat je het voor hem/haar doet, hielp bij mij de eerste keer wel.

13. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Haha nee hoor ik denk dat er een heleboel zijn die het liever niet doen

14. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Owww kijk hier word ik blij van:D

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    dat bloed willen ze toch sowieso voor de 12e week geprikt hebben? En alles voor je beeb.maandag gewoon doen

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    dont worry meid, 1 iniminiprikje.. that´s it. Heb zelf een tijd op de prikpoli gewerkt, waar ben je bang voor denk je? Het is zo'n klein beetje wat er word afgenomen!

17. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.752
    646
    113
    Gelderland
    Misschien een kleine geruststelling... ik moet maandag ook:p Ik ben net zo'n schijterd als jij, maar de eerste keer bloedprikken in de zwangerschap viel zoooooooo mee, dat ik nu fluitend ga... Is echt zo gebeurd! Alles voor de beeb!:D

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb het ook even uitgesteld, maar niet zo lang (ik wilde dat de vk de uitslagen zou hebben bij de 2e controle)
    Alleen was ik niet bang voor het prikken maar meer voor de uitslagen :)
    Gewoon gaan meid, het is écht zo voorbij en 't is idd allemaal voor de kleine beeb :)

19. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    #19 LuckyMommy, 6 nov 2010
    Laatst bewerkt: 6 nov 2010
    Dat bloed zou dan geprikt worden met 12 weken 1 dag,, dus dat red ik niet meer dan..
    En inderdaad dames alles voor de baby!! Ik ga het gewoon doen!!!!!!!!!!!:D

@ uhmm ik benniet bang voor bloed ofzo dat helemaal niet,, ik vind naalden echt verschrikkelijk.

@ mausi jij maandag ja?? ik had het hier verkeerd neer gezet ik moet al bijna een maand maar ga het doen bij de tweede echo en die is dinsdag als ik dan niet te laat ben.

@chiggy,, Ja de uitslagen ben ik ook bang voor:)

20. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik had dit ook altijd wel, stelde het het liefste uit. Maar sinds dat we zwanger wilden worden tot aan vorige week nog, dat ik bloed moest prikken (6 buisjes), vind ik het niet zo eng meer....

Alleen het moment dat de naald in de arm gaat en het moment dat de naald er weer uit gaat voelt maar een halve seconde heel vervelend. Maar voor de rest voel je niks van het bloed dat eruit komt.

Makkelijk gezegd misschien, maar gewoon gaan. Anders neem je iemand mee als steun.

Succes. Laat je even weten hoe het ging?

Deel Deze Pagina