Mijn man en kinderen hebben een mix, deels dienst pakket (4500) en een deel uitbetaling (5500). Ik heb hun verzekering 2 maanden geleden verhoogd, had eerst een uitbetaling tot 2500. Mijn moeder betaald nog steeds voor mij, dit is voordeliger en volgens mij ook deels dienstpakket en deel uitbetaling, totaal 7500. Ik wil gecremeerd worden, dat scheelt sowieso al in de kosten. Mijn man wil wel begraven worden, dus om die reden ook omhoog gegooid, kinderen staan bij hem op de polis. Wel allemaal bij Monuta.
Wij zijn voor 10.000 verzekerd. Kids hebben allemaal een eigen polis, dat is voor hun straks goedkoper dan op je 18e pas een verzekering afsluiten. We zitten bij yarden, alles is netjes geregeld toen dochter overleed.
Wij hebben geen uitvaartverzekering, we hebben voldoende spaargeld om een uitvaart te kunnen bekostigen. Maar wat er gezegd werd over goede of slechte ervaring met Dela: ook met een uitvaartverzekering kun je zelf je uitvaartonderneming kiezen voor een begrafenis. Helaas onlangs ervaring mee opgedaan, maar wij hebben ervoor gekozen om contact op te nemen met de kleine, plaatselijke uitvaartonderneming van onze keuze en zij hebben het financiële gedeelte verder afgehandeld met (in ons geval) Dela.
Is het raar dat ik dat eng vind voor mijn kinderen? Of je het dan op jezelf afroept, zwaar onzin natuurlijk! Jullie zijn veel verstandiger dan ik! Alleen mijn man en ik zijn beide goed verzekerd, keren uit bij overlijden en vrij te besteden. Van mij mag hij mij in een kartonnen doos duwen en uitzwaaien hoor. Wat de nabestaande zelf willen. Verder hebben wij genoeg eigen geld.
Ik heb hele goede ervaringen met Dela, zowel voor de begrafenis van mijn schoonmoeder als van mijn vader. Het is ook maar net welke begrafenisondernemer ze inschakelen. Dat verschilt per regio.
Goed verzekerd. Kinderen meeverzekerd. Hier al helaas gebruik van moeten maken. Voelde heel vreemd. Hier voorheen nooit bij stil gestaan. Mijn schoonvader had een verzekering voor mijn man lopen waarop ook kinderen meeverzekerd waren. Daarna meteen alles nagelopen en aangevuld. Zelf werk ik in de zorg veel verschillende ervaringen. Scheelt enorm wie er werkt en wie er komt ophalen. Mijn ervaringen met dela zijn juist erg warm en respectvol. In tijden van corona zeker.
Ja hoor, allen verzekerd. Mijn moeder betaald nog steeds mijn premie en ook die voor de kinderen, Volgend jaar wordt mijn zoon 18 jaar en dan ga ik voor hem betalen. Ik geloof 5 euro per maand. Ik dacht verzekerd tot 10.000 euro, wat erbij komt kunnen we uit eigen zak betalen.
Hier ook een dela verzekering. Geloof iets van 11.000 euro. Zoon is ook meeverzekerd. En een overlijdensrisicoverzekering. Ik heb niet echt veel spaargeld. Dus dan is het voor zoon wel fijn dat er iets wordt achtergelaten mocht mij onverhoopt wat overkomen.
Ik ook, hebben mn ouders sinds mijn geboorte gedaan dat was veel goedkoper. Als ik dat nu zou doen voor mn dochter was ze net zo veel kwijt als een volwassene. Ja daaaag. Axxent was t vroeger, toen Ardanta geworden. Heb er ook een van ASR maar die heeft die kind dekking er niet bij. Man heeft er geen, maar we hebben spaargeld desnoods.
Wij hadden geen verzekering en moesten toch afscheid nemen van de kinderen, dus daar hoef je het niet voor te laten. Ik vond het er financieel best inhakken, omdat we 2x alles moesten betalen (los van elkaar, ze overleden 2 weken na elkaar). Ik hoop dat we nu we dit goed geregeld hebben, hier uiteindelijk veel te veel voor betalen en er pas gebruik van maken als we heel oud en versleten zijn.
Bedrag was 10.000 en wordt elk jaar geïndexeerd dus is nu iets hoger. Dus daar hebben we voldoende aan
Wij hadden ook geen verzekering dus van R zelf betaald. Nu wel goed verzekerd gelukkig. Het zijn belachelijke prijzen als je zelf betaald. En wij hadden alleen een koeling thuis, en het cremeren, een gesprekje thuis met degene die het regelde. En vlak voor we na de oven gingen hebben we in een ruimte nog met R gezeten. Maar ons contact persoon was wel een onwijs lief persoon. En goeie ervaringen met Yarden en daar zitten we nu ook bij..