Wat is jullie minst leuke huishoudelijk klusje?

Discussion in 'De lounge' started by mamabri, Feb 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

titel zegt genoeg:
    Aan welk huishoudelijk klusje heb jij echt een bloedhekel.

Hier staat op nr 1, gevouwen en gestreken wasgoed in de kasten opbergen en op nr 2 strijken :$ verschrikkelijk vind ik dat........ en jullie?

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfff moet goed denken.....vindt het eigenlijk allemaal niet zo erg....:D is dat heel erg:)

3. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    afwassen en was ophangen

4. Saarr

Saarr Actief lid

Jan 29, 2011
    459
    0
    16
    Afwas afdrogen HATE IT. Hulde voor de bedenker van de vaatwasser

5. knap

knap Niet meer actief

Ramen zemen. Dat doe ik echt echt veel en veel te weinig. Nummer 2 de was elke dag was elke week was elke maand was elk jaar was was was. Heb je de ene was gedaan ligt de andere weer op je te wachten behhhh.:D

O ja en jou nummer twee strijken( dat doe ik nooit haha) heb nog steeds geen strijkplak en ijzer haha:D.

Als ik er zo over na denkt he heb over het al gemeen genomen een hekel aan het huishouden.

Wat ik wel leuk vind aan het huishouden. Als het klaar is en ik dan trots me schone huis in kijkt of als ik een kast op geruimd heb en dat ik dan denk van het woord nooit meer rommelig( MIS):$

6. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Idd hier ook die enorme berg was elke dag, en een goeie tweede is toch wel al die rottegeltjes van de badkamer, oftewel de badkamer haha.

7. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Ramen lappen staat echt met stip op nummer 1 hier!

Op nr 2 strijken, maar ach dat beperk ik gewoon zoveel mogelijk en heb een anti kreuk stand op de droger, heeel erg handig.

De was is stijgende bij mij maar dat komt omdat ik die van mijn ouders ook doe. Bleegh

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Was opvouwen, bleh. Dat doe ik dan ook altijd direct, dan heb ik het maar gehad,.

9. fafa

fafa Niet meer actief

friteuse schoonmaken! Wordt bij mij één vette smeerbende (of misschien doe ik het gewoon heel onhandig ;))

10. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Koken!
    Ik vind strijken juist weer leuk.

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Vaatwasser en stofzuigen

13. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    2,382
    206
    63
    Male
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Strijken. Ik vertik het. Ik trek het wel gewoon weer aan en de kreukels gaan er dan vanzelf wel wat uit :D

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ben dol op koken :) als jij nou voor mij strijkt, kook ik voor jou, deal??? :D;)

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

1. Sokken bij elkaar zoeken
    2. Was in de kasten leggen
    3. was opvouwen

16. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Soms een hekel aan was vouwen .

17. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    ;)
    Moet je wel ff met je strijk naar Duitsland komen.

18. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    ramen wassen doe ik niet, daar heb ik een mannetje voor :D M'n broertje. Ik knip zijn haar, hij wast mijn ramen. Strijken doe ik ook nooit. die ene keer dat hubbie iets aan wil dat gestreken moet worden doet ie dat zelf voordat ie t aantrekt. Ik hang t dus gewoon gekreukt in de kast.

19. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,833
    3,628
    113
    De badkamer soppen! Maar het is een marginale voorsprong, want ik haat eigenlijk alle huishoudelijk werk... ;)

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

sokken is hier ook zoiets.... Ik geloof in marsmannetjes en ze eten sokken..... Je wilt niet weten hoeveel eenlingen ik heb, zelfs als ik er 2 in de wasmand gooi, komt er maar 1 uit :( zo raar, hebben jullie dat nou ook?

Share This Page