gewoon luchtig dames.. waar hou je van en wat vind je echt niet mooi

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 9 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.023
    550
    113
    nav het andere topic en nogmaals... wees lief voor elkaar, het is niet de bedoeling om elkaar af te urineren maar ben gewoon benieuwd waar jullie van houden en of ikzelf nog een beetje hip ben haha:)

wat ik persoonlijk mooi vind/van hou/draag

-goede jeans ( sinds kort ook weer gewoon het rechte model ipv skinny met een leuke pump eronder, skinny vind ik minder worden merk ik)

mooie zwarte strakke broek

rustig gekleed maar bv wel met 1 of 2 opvallende sieraden

parel oorbellen ( ja ga soms op de preppy tour)

maar ik vind een jeans met daaronder een leuke sneaker en een grofgebreid slobbervest ook leuk

rokjes en jurkjes draag ik wel maar niet heul veul en als ik het draag is het in de zomer een maxi jurk bv. voel me in een broek prettiger, kan ik meer mn ding doen;)

verder hou ik van korte jasjes/colbertjes

wat ik niet meer leuk vind/draag of uberhaupt nooit heb gesnapt

- t shirts voor dames met van die wijde mouwen, gewoon een strak mouwtje. en al helemaal niet van die zwarte shirts met prints van een of andere vage rockband met doodskoppen en bloederige teksten erop

- birckenstocks.. ze zullen best heerlijk zitten maar heel nederland loopt ermee en ze zijn gewoon echt niet mooi

- grote gouden oorringen, vooral niet als er ook nog een hoop andere kitsch rommel aanzit als nepdiamanten of hartjes ofzo, net zo als die gouden naamkettingen

-van die wijde survival anwb broeken die je ook nog es af kan ritsen. en dan met zon fleecevest erop en memphisto schoenen eronder. goeiegot!

- te strakke kleding waardoor er vetrollen uit en overpuilen. gewoon een maatje groter kopen dames en het ziet er meteen stukken beter uit.

- plateauzolen, maakt niet uit of het bij pumps of sneakers zijn. gewoon niet mooi

- rood geverfd haar.

nou geloof dat het dit wel was;)

2. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pakt alvast dr popcorn......

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.023
    550
    113
    waarom?

nergens voor nodig hoor;)

4. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ordinair, kitsch, goedkoop, sletterig, lelijk....
    als men deze woorden gaat gebruiken voor elkaars smaal/kleding....
    echt wel!

5. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.023
    550
    113
    maar dan heb je niet goed gelezen want dat is dus niet de bedoeling. het is de toon die de muziek maakt he

6. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik ben dan wel geen vrouw, maar:

Ik hou van puur natuur.
    Ik hou niet van make-up.

7. Alizee

Alizee Bekend lid

3 feb 2011
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je kan toch zeggen wat je wel/niet mooi vindt zonder dat zich iemand anders aangesproken voelt? Wat ik mooi/niet mooi vind, hmm een hele lijst, ik kom er straks uitgebreid op terug....

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Wat ik niet mooi vind:

- Birkenstocks, uggs, crocs, teenslippers, en al helemaal niet als die gedragen worden met onverzorgde voeten en eeltlaag van 3 cm.

- minirokjes bij vrouwen boven de 25

- die joggingsbroeken die de jeugd ineens massaal ging dragen als gewone kleding.

die heupbroeken die zelfs bij de slankere dames altijd en eeuwig zon rol veroorzaken.

- Wat ik zelf wel graag draag:

king louie, tante betsy en japonneke van lonneke jurkjes
    een mooie zwarte broek van wat soepelere stof en rechte pijpen maar niet strak.
    grote gouden oorringen :)
    goede laarzen, sierlijke sandaaltjes of vrouwelijke pumps.

9. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.023
    550
    113
    bij een vrouw of bij jezelf Marnatman:D:p

helemal geen make up of subtiel wel mooi maar geen clownsgezicht?

want dat laatste benik volledig met je eens maar jij wil mij toch echt niet zonder make up zien hoor:D

10. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Waar ik vooral niet van houd is kleding die "iedereen" al draagt. Je ziet mij dus niet vaak in een blauwe spijkerbroek (zwart soms nog wel eens) met t-shirt of simpele trui. Ik houd van wat excentriek, hoef niet op te vallen maar wil wel "origineel" zijn. Daaarnaast vind ik spijkerbroeken ook echt niet lekker zitten, op een enkele uitzondering na. Uggs zie je mij nooit in, dat dragen zoveel mensen al.

wat ik graag draag:
    - In de winter (nep)leren broeken en leggins, eventueel met rok of jurk erover.
    - In de zomer leggins met bijzondere rokjes (geen saai spijkerrokje of rokje in één kleur maar vaak met bloemen in zachte kleuren of een ander zacht, onopvallend printje)
    - Op hele warme dagen, wanneer het te warm is voor een legging, draag ik graag lange rokken. Heerlijk, dat zweet tenminste niet zo. En ik vind het er leuk uitzien.
    - Qua t-shirts en truien moet er vaak wel iets bijzonders maar niet te opvallends in zitten. Geen felle kleuren of grote bloemen bijvoorbeeld, maar bescheiden kanten mouwen, een leuk printje of anders iets in 1 kleur met een leuke ketting erover.

Ik wil er levendig uitzien, niet saai, met een eigen stijl en dat zonder enorm op te vallen of de aandacht te trekken.

Wat een ander draagt kan me eerlijk gezegd helemaal niets schelen, dat moet ieder voor zich weten. Het enige waar ik me nog wel eens over verbaas is vrouwen met een enorm postuur die een hele dunne strakke legging als broek gebruiken. Vind ik sowieso al niet mooi, bij niemand, maar bij hele volle vrouwen zie je dan echt alles zitten en dat vind ik wat onsmakelijk. Maakt mij niet uit als iemand wat voller is, maar dat hoeft niet zo overduidelijk zichtbaar te zijn in het openbaar.

11. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Ik hou absoluut niet van kleding met luipaard/panter print of kleding die goudkleurig is of bijvoorbeeld jassen van een glimmend stofje. Ook niet voor kinderen.

Vind het wel mooi om gewoon degelijke nette kleding te hebben.

12. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.023
    550
    113
    haha met die oorringen bedoel ik trouwens niet die dunne eenvoudige hoor maar echt die dikke, gedraaide gevlochten weet je wel...:D

13. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.023
    550
    113
    lees hier ook wat over kinderen. de coolcat is bv echt niet mijn smaak. van die volwassenen kleding voor kleine meisjes. ze lijken zo wijs daarin. vanaf een jaar of 10 -12 is het wat anders

14. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.023
    550
    113
    kan me er niet helemaal een voorstelling bij maken nog. foto!;):)

leuk dat je een eigen stijl hebt. dat kan ik altijd wel waarderen

15. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Inderdaad, zie ik altijd bij dergelijke topics.
    Je verstoppen achter 'niet persoonlijk bedoeld' vind ik altijd een beetje goedkoop. Alsof je dan vervolgens een vrijbrief hebt om maar te kunnen zeggen/ schrijven wat je wilt.

16. tuc

tuc Niet meer actief

Ik houd van:

- stoere stijl met goede skinny of skinny jeans (woon zelf in mn ltb) met leuke gympen met shirt en vestje. Voor mijzelf in "natuurkleuren" (lichtroze, grijs, wit (met print) pastelgroen e.d.)
    - rok/jurk met panty :p of blote benen en een mooie pump eronder
    - skinnybroek met korte laarsjes en een jasje erop
    - skinny broek met slippertjes of pump en een leuk hemdje/shirtje erop

ik houd niet van:

- dierenprints (tijger, panter, luipaard, zebra)
    - goud
    - uggs
    - broeken zonder model (van die recht toe recht aan modellen: 1 size fits all)
    - stellen die dezelfde jassen hebben
    - peeptoe schoenen
    - overmatige (nep) bont kragen
    - pinhakken
    - zie-poes-net-niet rokjes

17. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.023
    550
    113
    - broeken zonder model (van die recht toe recht aan modellen: 1 size fits all)

haha die draagt mijn buuf altijd. wij noemen ze van die piet kerkhof spijkerbroeken. lekker tot de oksels opgetrokken

18. tuc

tuc Niet meer actief

haha ja die dus

19. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.247
    16.632
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik vind niet mooi:
    Jeans met gaten en gebleekte vlekken
    Gouden sieraden
    Van die glimmende korte jasjes
    Van die lange acrylnagels met glimmertjes erop
    Jogginsbroek met uggs daaronder
    Te korte truitjes en lage jeans waarbij je zo'n vetrol ziet
    Okselhaar bij vrouwen

Wat ik leuk vind:
    Mooie jeans met stijlvolle enkellaarsjes en een mooie trenchcoat
    Bruine benen onder een vrolijke rok
    Goede make up en een verzorgd uiterlijk
    Een leuk verzorgd kapsel
    Een mooi afkledende jumpsuits met een mooie hak eronder

20. Johanna1986

Johanna1986 Niet meer actief

Bende oe eigen aan t vervelen gradje? Haha.. hoe komder op op de zaterdagmiddag 😂😂 maar ge het wel gelijk!

Deel Deze Pagina