hoeveel tijd zat er bij jullie tussen de tandjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavanukkie, 20 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanukkie

    mamavanukkie Fanatiek lid

    2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    onze kleine heeft sinds twee weken twee tandjes. en nu komt er volgens mij weer eentje aan. hij kwijlt nog steeds, is huilerig en slaapt slechter. kwamen ze bij jullie ook achter elkaar, of had jullie kleine even "rust" tussendoor? hij heeft er behoorlijke last van :cry: Weet iemand nog een ander middeltje als Dentinox en Chamodent. heb niet het idee dat het veel helpt. groetjes.
     
  2. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.829
    1.302
    113
    Hee, dit vroeg ik me ook net af. Thijmen heeft er ook net 2 achter elkaar gehad, ben erg benieuwd wanneer de volgende komen :)
    Hoe staan de tandjes bij jou kindje in de mond? Bij Thijmen staan ze zo: / \ (beetje overdreven, maar ze staan niet echt recht.).
     
  3. mamavanukkie

    mamavanukkie Fanatiek lid

    2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    bij onze kleine staan ze recht. vind dat ze zo'n lief lachje krijgen zo.
    het is wel jammer dat ik nu niet kan zien welke de volgende is, hij had niet van de flinke bobbels in zijn mond. en als je nu wilt voelen, wordt er in je vinger gebeten :)
     
  4. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Mijn dochter kreeg haar eerste 2 toen ze 5 maand was. Een week of 6 geleden kwam er 1 en nu zijn er 3 of 4 tandjes aan het drukken. Ik voel wel dat er iets door is, maar door dat het een en al bult is kan ik het niet zien.
    Gaat heel erg snel bij haar dus!
     
  5. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Dano had er 3 in 5 dagen tijd. twee weken later kwam de vierde en toen een tijdje niks. Nu heeft ie 9 tanden en 4 kiezen
     
  6. Ruben

    Ruben Actief lid

    3 jan 2008
    171
    0
    0
    Met 4 maanden had ruben de 2 onderste.. toen 4 maanden niks.. daarna gelijk 4 boven waar hij ontzettend veel last van heeft gehad.

    Nu voel ik wel een paar bobbeltjes boven maar voel en zie nog niks.
     
  7. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen

    Zo staanz e bij Sanne ook! Staan een beetje scheef dus.
     
  8. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
  9. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva kreeg de ondertanden met 6 maanden, binnen 2 weken. Haar 4 boventanden heeft ze met 8 maanden in anderhalve week tijd gekregen.

    Haar ondertandjes staan helemaal recht, haar boventanden lijken iets scheef te staan, maar misschien lijkt dat zo doordat ze nog niet helemaal door zijn? (ze komen op een andere manier door dan de ondertanden)
     
  10. lydia31

    lydia31 Fanatiek lid

    7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Naomi kreeg de eerste toen ze 5 maand oud was.
    10 dagen erna de 2e daarna elke maand twee.
    Nu staat het even stil maar denk dat er kiezen aan zitten te komen.

    Gr. Lydia
     
  11. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Jesper kreeg er 8 binnen 6 weken, nu komt zijn eerste kiesje door.
     
  12. Kirby

    Kirby Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hier twee tandjes met zes maand, dan vier ineens met bijna acht maand en dan nog een keer twee met 11 maand, sindsdien is het behoorlijk rustig in haar mondje :) Hoop alleen dat ze dan de rest niet allemaal in een keer krijgt :)
     
  13. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Is het trouwens zo dat het doorkomen van de kiezen meer pijn doet? Eva heeft namelijk helemaal geen last gehad van de tandjes, ze gaat er alleen maar gekke bekken van trekken, zo leuk! :D Maar zou het misschien ook kunnen zijn dat ze van de kiezen ook niet zo'n last gaat krijgen? En wanneer krijgen ze die meestal, rond het eerste jaar?
     
  14. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Met een maand of 8 kreeg Nathan zijn 2 ondertandjes... En tot nu toe zijn er niet meer bijgekomen :)
    Hij kwijlt wel heel veel de laatste week, dus misschien komt er weer 1 aan.
     
  15. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Begin juli de onderste 2 en nu zijn de bovenste 2 aan t doorkomen.
    Lijkt erop dat de bovenste snijtandjes ook meteen komen maar de voorste 2 zijn al een klein stukje door.
     

Deel Deze Pagina