Hey girls, De dag voor ik wist dat ik zwanger was had ik mijn haren laten verven.. Ik was sinds toen niet meer naar de kapper geweest.. vandaag was ik de uitgroei een beetje beu (ik had mijn haren toen laten blonderen.. ander tintje blond da ik van nature heb. .maar kon het niet meer aanzien..)dus ben bruine verf gaan halen. Na het verven (heb mooi de instructies gevolgd) verloor ik plots super veel haar.. de ene pluk na de andere.. ik heb deze verf vroeger reeds gebruikt.. ik snap er nix van?! Gelukkig ben ik niet totaal kaal maar ik ben toch heeeeeeel wat haar verloren Is dit wel normaal? I
Dat hoort denk ik gewoon bij het ontzwangeren.....Tijdens de zwangerschap blijven je haren door de hormonen langer vast zitten op je hoofd. Na de zwangerschap haalt je hoofd dat ff in en vallen al die 'achterstallige' haren er alsnog uit. Ik verlies zelf nu ook haar bij bosjes, vins het echt een wonder dat ik nog niet kaal ben! Ze zeggen dat het vanzelf over gaat en ik zie niet overal kale moeders , dus daar hoop ik dan maar op.
Ja dat is normaal... heeft niks met het verven te maken. Meestal zo'n 3 tot 4 maand na de bevalling verlies je enorm veel haar. Ik kreeg er zelfs diepere inhammen van maar dat herstelde zich zelf weer in een paar maand tijd.
hoelang hadden jullie last van haarverlies? ik heb er nu al een paar weken last van. je ziet t niet, heb dik haar, maar kan mijn haar niet los omdat alles dan onder zit!
Oh dat heeft echt weken zo niet maanden geduurd... ik kon het ook echt niet los hebben dan zat alles onder het haar.
En ik was juist zo blij met mijn extra dikke wuivende bos Hier ook sinds vandaag flinke haaruitval...tja, hij is bijna 4 maanden..zou dus kunnen!
Komt denk ik niet van t verven hoor.... Al t haar wat tijdens de zwangerschap niet uitviel,komt er nu in recordtempo af. Moest heel vaak mn doucheputje ontharen en met de stofzuiger t huis rond. Heeft heel wat weken geduurd helaas....
Ik heb het nu al ruim een maand en het is nog niet bepaald over . Ik heb wel het idee dat het iets minder wordt nu, maja, ik heb inmiddels ook al heel wat minder haar.....het was eerst een hele flinke bos en nu echt een heel zielig staartje!
Heeft hier wel maaaaanden geduurd. Zoontje is nu 10 maanden en het is al wel stukken beter gelukkig maar toch nog wel aardig wat haarverlies met borstelen...