levensduur kinderwagen(mechaniek)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door cimbomlu, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Ik heb van een kennis de kinderwagen met toebehoren gekregen. Hij is intensief voor 2 kinderen gebruikt (merk: bebe comfort).
    Nu is het mechaniek om hem in te klappen niet goed meer, je staat echt te klunzen om hem in te vouwen.
    Hebben andere mensen ervaring hoelang zo'n kinderwagen(mechaniek) meegaat? Ik denk dat ik toch maar een andere aan ga schaffen, maar nu twijfel ik of ik een tweedehands of anders toch maar een nieuwe zal kopen.

2. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Ik denk dat het in de eerste plaats afhankelijk is van de prijs die je wil uitgeven voor een nieuwe kinderwagen.

Bebe confort is een zeer goed merk, heb ook 1 van bebe confort (de loola), maar is wel erg prijzig.
    Wil je een bepaald merk of is het gelijk van welk merk je kinderwagen is?

Deze wagen die ik gekocht heb, is ook 2de hands, maar is voor 1 kindje gebruikt en ook niet intensief gebruikt geweest, was nog zo goed als nieuw. Dus is de mechaniek dat ook.

Hoe lang zoiets meegaat is natuurlijk ook weer afhankelijk van het merk en hoeveel hij gebruikt wordt.

3. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Ik heb een tweedehands mutsy gehad voor mn oppaskindje, die klapte ook slecht in omdat ie al lang niet gebruikt was. Ik heb toen het in te klappen gedeelte ingesmeerd met vaseline en toen klapte ie weer perfect in.

Dus misschien moet t mechanisme gewoon even gesmeerd worden ?!

4. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    We hebben 'm gesmeerd, dat helpt niet. Het zit denk ik in het "inwendige" van het frame.
    Maar ik vroeg me af of dit in het algemeen een probleem is, dat dus het inklapmechanisme het eerste kapot gaat, en hoelang de meeste wagens dan meegaan.

Deel Deze Pagina