is goed hoor meid die doe ik er ook bij morgenochtend ga ik alles wegen voor je en mail ik je de kosten door met de gegevens. en dank je wel ik dacht altijd dat noa dr kleding nooit zo leuk was omdat ik het haast niet kwijt raak
inprinciepe vindt ik alles leuk maar ze heeft al zoveel terwijl het niet duur is hoor zonder mouwen is ook altijd fijn hoor
die broek van het winnie de peoh pakje is te dragen als 3 kwart en als lang. ik geloof dat noa hem als 3kwart droeg ook omdat hij lang door te dragen is. ze heeft hem erg weinig aangehad. ik zal ze allebei erbij doen. dat is het ook bij m ij ben altijd bang dat ik teveel vraag haha
mag anders die andere spijkerbroek maat 80 weer terug als het niet vervelend is want ga opeens te veel nemen anders
je bedoelt die broek die ik je gemaild had??das goed zet ik hem hier bij foto 46, 34 en 62 zijn gereserveerd voor veroon
oke dank je wel en mail je dan morgen het kostenplaatje dan via de mail lees ik het sneller dus dit zijn een jurkje, pakje , en ene korte broek
ik ga je morgen mailen. ik lees mijn mail ook sneller dan hier over het algemeen zal mijn mail hierbij zetten dat is mvanessen@caiway.nl
truitje foto 36 is gereserveerd voor mama90 ik zal je morgenochtend een pb sturen wilde net naar bed gaan
@jose13 deze heb ik nog behalve foto 27 de andere zijn gereserveerd voor je ik ga nu alles wegen voor iedereen dus ik stuur jou ook zo een pb