ik ken het wel een beetje maar wat dit is weet ik ook niet... speiseöl ? een of ander olie maar wat voor olie? Ik had een pak cake nog in de kast staan ik denk laat ik die maken en de beschrijving is duits nu kom ik niet verder want ik weet niet wat voor olie het is.
shit en dat heb ik nu net niet.... kan ik er ook een ander olie in gooien of word het dan niks? had de kids net beloofd om te gaan bakken ff mijn buurvrouw opbellen of ze nog wat heeft staan
ja die heb ik dan ken ik die gebruiken...yes! maar 110 ml is wel veel he? moet 110 ml water en 110 die olie en nog 2 eieren.
Je kunt ook een 'smaakloze' andere olie gebruiken. Sommige olijfolies hebben bijvoorbeeld nauwelijks een olijfsmaak. Een bakolijfolie zou daarom misschien nog net kunnen.
Wat voor olie heb je wel? Elke neutrale olie kan wel, zou alleen geen olijfolie gebruiken. En idd boter smelten en dan die hoeveelheid gebruiken werkt ook.
olijfolie,bak en braad boter, en gewone boter voor te bakken. Dan doe ik die ff laten smelten en afkoelen en dan doe ik die erin
nou ja het slinkt wel natuurlijk die boter als je het smelt maar goed je kan des noods beetje bij beetje smelten en ja als er 110 opstaat zou ik me er wel aan houden laat je weten of het gelukt is
Boter smelten zou dan inderdaad de beste oplossing zijn. En de hoeveelheid valt nog best wel mee vind ik.
olie in je cake??? daar moet toch uberhaupt (als we toch met duits bezig zijn ) geen olie maar boter in?
maak vaak genoeg cake met zonnebloemolie heel gebruikelijk in het gebied rond de middelandse zee hoor het maakt de cake luchtiger lijkt wel
het was gelukt haha maar we moesten bij mijn schoonmoeder eten en heb hem direct meegenomen en iedereen vond hem lekker smaakte naar banaan foto was ik vergeten de kids vonden het heel leuk...vooral het versieren van de cake..maar koekjes maken vonden ze toch leuker