Zit ik lekker boodschappen te doen, reken keurig af, wil naar buiten lopen naar de fiets om de boodschappen in te laden, gaat dus goed, draai me om wil de kar bijdraaien, komt de kar keihard tegen me enkel aan, niks aan het handje denk je dan, tot je slipper begint te plakken, even kijken ja hoor een wondje, niet zomaar een wondje maar een klein rotwondje die enorm veel bloed, gelukkig net wc papier gekocht dus even snel bloed weghalen, maar daar blijft het niet bij, het blijft doorzstromen, zit je op de fiets, het bleef maar bloeden gek wordt je ervan want je wilt niet dat het op de straat komt, thuis snel schoonmaken en een pleister erop, want o wat deed dat zeer, hier dus het verhaal waarom winkelwagentjes gevaarlijk zijn, sorry moest het even kwijt.
Amai, kan geloven dat het pijn doet! Ik heb het ook al eens voor gehad, maar niet zo erg. Hield er meestal een blauwe enkel aan over.
nou idd zijn ze gevaarlijk voor al die rot dingen waar je je kratje bier op kunt zetten dat je het karretje weer terug wilt brengen en in de ander doet en ga je er zo met schenen tegen aan auw en na afloop een blauw plek
Euhmm tj daar heb ik ook ervaring mee, had zelfs een keer dat ik de kleine van een vriendin van mij bij me had, pakte haar uit dat zitje, wat denk je, prober de karretje tegen dte houden met me voet karretje schoot alsnog weg, dikke haal over me been, als ze was gevallen hierdoor had ik het mezelfn ooit vergeven, kutdingen.
Ja, waardeloze dingen, vanmorgen heb ik er ook flink mijn teen aan gestoten. Heerlijk dat zelfs hier een topic over is.
haha ja dat ken ik ik wilde de winkel wagentje naar de auto rijden dacht dat ik er al was dus stootte me gigantische waar je de krat bier onder op kan zetten nouuuuuuu die was de dagen erna giga blauw met geel en alles en zeer pffff
Heb je wel goed ontsmet want die karren zijn natuurlijk niet echt hygienisch. En ja, ze zijn ook niet ongevaarlijk Heb er ook al wat blauwe plekken aan over gehouden in het verleden.
leuk onderwerp! Vond karretjes tijdens mijn zwangerschap ook wel eng, bang dat ik het `stuur`in mn buik zou krijgen. eerlijk gezegd vind ik het nu wel handige maxicosidragers groetjes
Zijn rotdingen. Willen altijd een andere kant op als ik. Met kracht alleen luisteren ze niet naar me....totaal geen respect voor mijn kleine verschijning. In de winkel valt het meestal wel mee op de gladde vloer maar als ik er mee naar buiten moet pffff... Heb er al veel blauwe plekke en pijnlijke tenen van gehad en tijdens mn zwangerschappen idd ook bang dat iemand er "even door" moet zonder te vragen of ze er door mogen en dan die kar in mn buik duwen. Ik bedoel als ze vragen dan ga ik wel gewoon even aan de kant hoor. Maarja dat kent schijnbaar tegenwoordig niet meer iedereen. En halvewege had ik al zon toeter dat die karretjes ECHT niet meer met me mee wilden. Wat wel fijn was van die dingen was dat als ik wat draaierig was ik me er aan kon vast houden En nu vind mn meissie het geweldig om er in te zitten en de wereld te bekijken vanaf die hoogte
Nou... ik heb de "stuur" in januari nog in mijn maag gehad Ik ben niet zo groot... Bij ons bij de MTé heb je ijzeren paaltjes bij de hoeken van de koelvakken... ietsjes er van af zodat het koelvak niet beschadigd door karretjes. Ja fijn! Maar ik krijg um in mijn maag door een botsing! Die paaltjes zie ik niet als ik achter mijn wagentje loop. En ja... tenen, enkels niets is veilig. Vooral niet in de zomer als je teenslippetjes draagt. En blauwe scheenbenen door het steuntje waar je je kratten bier op kan zetten. Bah! Heerlijk, zo even klagen Groetjes Cyntje78
Mijn karretje had ik ooit eens vlakbij me auto staan om de boodschappen in de achterbak van de auto te laten. Ik til die tas eruit en ineens begint dat stomme ding te rijden zo tegen me auto aan. Hupla weer een deuk erbij. waar ik me ook groen en geel aan kan ergeren is dat wanneer een van de wieltjes niet goed meer rijd. Je gaat dan alle kanten op, behalve de goede. Eer dat je klaar bent bent boodschappen doen dan ben je bek af.
En die van de Lidl zijn zijn belachelijk diep. Daar verdwijn ik gewoon in als ik de laatste boodschapjes eruit moet pakken:x
Auw, klinkt pijnlijk! Ja, hier ook wel eens flink mijn schenen gestoten aan dat krattenrek. En een of ander rotkind dat keihard van achteren tegen mijn hielen aanreed met zo'n kinderkarretje, kon geen excuses van af hoor, ook al zag die moeder het gebeuren. Ik heb haar even verteld dat je in zo'n situatie even sorry hoort te zeggen, maar ze keek me alleen schaapachtig aan. Ze zouden die wielen zo moeten instellen dat ze er niet mee kunnen racen, aangezien de helft van de moeders het geen ruk interesseert dat zo'n kind de winkel door rent en overal tegenaan knalt. Een hoop bejaarden doen daarom alleen al 's avonds boodschappen, om die rotkarretjes te ontlopen. Oh ja, scheve straatjes of stoepranden als je naar de parkeerplaats moet lopen zijn ook altijd leuk, blijft hij weer achter een tegel steken en hop, zo'n stang in je maag. Geweldig topic, zo ik ben mijn frustratie weer kwijt !
......maar die nieuwe (kunststof) karretjes van de Super de Boer zijn wel ideale kinderwagens! Eén kind in 't zitje, eentje in de wagen zelf (naast de afscheiding ruimte voor je boodschappen) en eentje op dat ding voor de kratjes! Moet je wel alleen voor de kleine boodschappen gaan............
Ben blij dat ik me frustratie hier heb gestart, voel me nu niet meer zo alleen. Maar wat doet mjin enkel pijn, hij wordt nou toch echt stijf, gisteravond onder de douche ikke voorzhcitig wat water er af laten lopen, heb net weer gladde beentjes, dus mooi waterstraal op me knieolte zodat het alsnog schoonspoeld, nou geef mij maar schuurpapier maak het daar wel mee schoon, veel minder pijnlijk.Elke beweging doet pijn, maar geen wonder het is best een kutplek voor een wond. Nu eerst maar hopen dat het redelijk hersteld maar denk dat ik nog een litteken op de lijst mag zetten.
Eigenlijk zijn het best gevaarlijke dingen! Zou er geen gevarengeld voor te krijgen zijn? Boodschappen doen is best riskant Maar meiden, ik weet er alles van, grrrr Het is net zoiets als mannen, je kunt er niet met maar ook niet zonder
hahah gevarengeld is nog niet eens zo slecht idee, hier begint de wond veel wvocht eruit te halen, het is dus nog niet mooi schoon, nu maar hopen dat het niet erger wordt.