Ziggo "Digitaal wordt de standaard" ... wat een ellende

Discussie in 'De lounge' gestart door Strijkkraal, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Sjongejonge ... Ik heb (nog) Ziggo Alles-in-1 pakket, wat per 1 september overgaan naar de nieuwe digitale standaard. Een heleboel zenders waar ik zeker naar kijk (waaronder Syfy Channel, BBC 3, de Discovery Channels etc.) Krijg ik in de nieuwe samenstelling het Digitale Standaard pakket, waarbij de helft van de zenders is gekilled en ik voor mijn favo zenders, dus gewoon het duurste pakket moet gaan afsluiten ... afzetters .... :x

Ja, zo kan ik dus ook mijn centen wel verdienen, gewoon de boel dubbel zo duur maken ...

Heb direct opgezegd en we gaan over naar KPN over een maand.

Volgens mij gaat die hele verandering niet in goede aarde vallen, las in de telegraaf al dat er een hoop mensen hadden geklaagd ...

2. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ik vind het ook helemaal niks!!!!!!!! er veranderd zoveel bij hun dat ik het niet kan bijbenen, wat ik wel weet is dat het tot nu toe niet bepaald in mijn voordeel was....

3. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Maar die zitten in de nieuwe situatie dan toch nog steeds in het Digitaal Totaal pakket van 9.95? Die hebben wij nu ook. Maar daar zaten ze toch al in?

4. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook Ziggo en ik vind het ook belachelijk.... Hoop dat ze snel op hun beslissingen terug komen....:x

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    euh ... nee. Je moet even checken op mijnziggo.nl wat je nieuwe pakket gaat worden. En verwacht er niet teveel van, alles wat nu in het standaard pakket zat, zit nu in Digitaal Plus en Digitaal Extra.

Kijk hier maar even naar: https://static.ziggo.nl/images/Televisie%20zenderoverzicht_per_1%20september_2011_tcm14-16721.pdf

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hmmmm... heel goed om te weten dit. Wij zijn nog losers uit het jaar nul zonder digitale tv (wel met net een nieuwe super flatscreen :pmaar analoge ontvangst :)). Wij kregen ergens in mei een onbegrijpelijke brief van Ziggo dat omdat digitaal de standaard wordt, er 'dus' :( minder aanbod op analoge kanalen zou komen. En het is te merken. Het is een soort spelletje, elke keer als we de tv aanzetten verwachten we weer nieuwe kanalen die wegvallen omdat ze opeens geen analoog bestaansrecht meer hebben. :x

We wachten dus eerst maar even wat er 1 september gebeurt. Of worden wij bejaarden met een kabel dan afgesneden? ;)

7. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Wat een ratten! Als je via de site naar dat Digitaal wordt de standaard gaat, wordt je dus nog doorgelinkt naar het oude zenderoverzicht!

Ik zie dat Discovery Travel & Living helemaal verdwijnt en dat Nick Jr idd alleen in het pluspakket zit!

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja dat soort zenders zitten meestal in duurdere pakketten, hier bij UPC tenminste wel, vind ik niet erg als ik meer zenders wil dan wil ik daar best voor betalen, dat er nog mensen analoog kijken (die geen 80 ofzo zijn) sta ik echt van te kijken hihi, dacht dat iedereen toch wel over was ;)

9. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Voor ons valt het wel mee, we hebben nu een alles in 1 pakket met digitaal totaal (€ 9.95 extra).

Dan zullen we zo voor het extra pakket gaan, dat gaat ons € 13 kosten (extra), maar dan krijg je wel 15 series en ca. 100 films on demand zonder extra kosten. Dus ach ook goed :p

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Bij Ziggo zaten ze gewoon in het standaardpakket, en dat geldt voor zo'n beetje 80% van de zenders die je nu alleen via het Extra pakket kan krijgen (en dus de hoofdprijs voor staat te betalen).

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    dus eigenlijk is ziggo heel lang juist heel aardig geweest om deze er standaard bij te doen want bij alle andere zaten die gewoon al in het extra pakket en nu ze toch over moeten zijn ze opeens slecht bezig, je kan het ook zo zien dat ze heel lang juist nog in het standaard pakket hebben laten zitten en das best service want dat is bijna nergens anders..

KPN heeft echt helemaal weinig zenders wat dat betreft en stoort best wel regelmatig dus is ook niet alles ben ik bang :(

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Tsjahm wij hebben al het duurste pakket en zullen er dus weinig van merken.
    Wel flink balen als je dat dus niet hebt.

( ooh en zonder Syfy wordt het een stuk minder leuk :( )

13. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hier ook zo! Ik heb er dan ook weinig problemen mee...

14. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    [ijQUOTE=sabse;10362603]Voor ons valt het wel mee, we hebben nu een alles in 1 pakket met digitaal totaal (€ 9.95 extra).

Dan zullen we zo voor het extra pakket gaan, dat gaat ons € 13 kosten (extra), maar dan krijg je wel 15 series en ca. 100 films on demand zonder extra kosten. Dus ach ook goed :p[/QUOTE]

Wij hebben dat ook, dus dan zouden we 3euro p/m meer betalen als dat we nu doen. We krijgen dan wel dus een aantal dingen extra die we nu nog niet hebben.
    Goh, dat valt te overzien;)

Heb je voor die on demand e.d. ook dat hd kastje nodig of niet? Wij hebben namellijk een module in de tv en geen los kastje

15. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113

Dat bedoel ik .. Syfy is echt mijn zender (ook de enige die ik uit mijn hoofd ken op de ontvanger ... 122 :cool:)

@ Isademi: ja, dat kan, maar eerlijk gezegd vind ik dat niet mijn probleem. Ze hebben het altijd zo aangeboden en om dat nu de boel dan maar verdubbelen onder het mom "je hebt het altijd voordelig gekregen"... sorry, maar daar koop ik niets voor ;) En hun service vind ik niet zo geweldig hoor ...

Daarbij ben ik in een oeverloze discussie over de kwaliteit van de digitale zenders, aangezien ik de helft niet kan zien omdat het beeld "verpixelt" ... volgens hun mijn probleem, en ik ben het niet met hun eens ...

Dus dit was mijn kans om over te stappen. KPN zal niet zaligmakend zijn, maar ik ben die gasten van Ziggo gewoon een beetje zat.

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hmm wij hebben geen enkel probleem met het beeld?

En KPN... aiiii. Ik ben blij dat ik van ze af ben! ( we hebben het tot de rechtszaal uit gevochten, en gewonnen trouwens. )

17. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Wij hebben dat ook, dus dan zouden we 3euro p/m meer betalen als dat we nu doen. We krijgen dan wel dus een aantal dingen extra die we nu nog niet hebben.
    Goh, dat valt te overzien;)

Heb je voor die on demand e.d. ook dat hd kastje nodig of niet? Wij hebben namellijk een module in de tv en geen los kastje[/QUOTE]

Weet het niet zeker, wij hebben een interactieve hd recorder. Dus we kunnen alles zeg maar. Ik zou even informeren.

18. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36

:D In ons geval is het zeker niet slecht deze verandering :p

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zo te lezen gaan z eer weer lekker aan verdienen, maar ik snap er nog geen bal van.

Maar eens contact met ze opnemen kunnen ze het me even duidelijk uitleggen

20. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Geldt denk ik voor veel providers ... ik heb een gevecht uitgevochten met die jokers, omdat ze op een fijne namiddag een geul in mijn voortuin hebben gevragen (die overigens net was aangelegd) en de klinkers uit mijn pad hebben gehaald onder het mom "u had toch problemen" ... om een nieuwe kabel te trekken en dan de tuin niet achter laten zoals je 'm hebt gevonden :x We hebben er uiteindelijk een stratenmaker bij moeten halen om het pad opnieuw te leggen (die eindigd namelijk in een kwart cirkel bij mij voordeur en die ligt op een bepaalde manier) tig brieven en een heel boos telefoontje later hebben zij die rekening betaald, maar sindsdien is het ellende.

Deel Deze Pagina