Dag dames!! Mn hele leven heb ik lang haar gehad.. Maar uiteindelijk verpest met een zelfgezet permanentje en er alles een paar maanden geleden afgegooid! Naja alles, tot net boven mn schouders. Maar het past gewoon niet bij mij en ik mis mn lange haar!!!!! Maar mn haar groeit echt onwijs langzaam!! Hier dames met tips om je haar wat sneller te laten groeien of is dat eigenlijk allemaal onzin? tnxxx
Omega vetzuren 3 6 9 | Mens en Gezondheid: Gezonde voeding visolie heeft een goed effect op veel dingen en ook je huid, nagels en haar maar verwacht er geen wonderen van, een middel om je haar echt sneller te laten groeien bestaat niet
Bestaat helaas niet!! Is de rest van je haar nu wel gezond? Zo niet, zou ik daar in investeren, dan komt het wel goed! En nu lekker dingen met je haar doen, die bij langer haar niet of minder goed lukten.. En is het echt zo'n groot probleem: extensions.. Maar daar heb ik zelf zo'n probleem mee gehad, dat mijn haar heel lelijk is geworden, maar ik had het dat ook ergens goedkoop laten doen, heeeel stom!!
echt waar pookon op je haar gooien whaha nou whaha je oom heeft zeker lol met zijn krullen nou als die wonder middel nou eens bestond ben ik de eerst die hem koopt
idd grote onzin, net als van die pillen om je borsten te laten groeien.. als dat echt zo was, bestonden er geen extensions en borstvergrotingen meer
Heb het ook eens aan m'n kapster gevraagd omdat ik het geduld niet heb om ze te laten groeien en zij zei ook extentions... Een ander middeltje bestaat er echt niet.
Het word wel tijd dat ze zo`n middeltje gaan uitvinden .. Ik ben ook alweer een eeuwigheid bezig om me haren lang te laten groeien, zou toch wel fijn zijn als zoiets bestond.
Ja ik vind de extensions in aanschaf gewoon echt te duur! Anders had ik dat zeker gedaan haha! Toch bedankt dames!!!
Ik heb weleens in de tussengangs fase van kapsels (kort naar lang) dreads laten zetten (neppe) en als je die een weekje of 4 a 6 draagt dan zie je echt duielijk verschil met de lengte van je haar en zo valt het minderop dat je een kort koppie hebt en het weer laat groeien en je kunt ze rustig een paar keer achter elkaa laten zetten