Hallo allemaal, Sinds vandaag heb ik wat witte vlokjes in mijn urine. Ik kan me herinneren dat ik dit tijdens mijn vorige zwangerschap ook had, maar dan pas tegen het einde. Ik wil nog niet testen, maar ben er natuurlijk wel erg mee bezig. Herkent iemand die vlokjes en was dit een teken van een zwangerschap? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik lees mee! Weet ook niet precies wat het inhoud. Weet wel dat ik het ook wel eens heb gehad en niet zwanger bleek te zijn.
heb heel vaak witte vlokjes in mn urine. De ene keer is het een blaasontsteking en een andere keer niet...ben nog nooit zwanger geweest dus weet niet of het een symptoom is.
Ik had t bij de zwangerschap van mn dochter ook in het begin. Heb er hier een tijd geleden ook een vraag over gesteld of je dat altijd hebt bij een zwangerschap, maar toen kreeg ik te horen dat het meestal dan een blaasontsteking is. Liefs, DD
Ja dat zou natuurlijk kunnen, maar verder heb ik geen klachten die bij een blaasonsteking horen. Die vlokjes heb ik normaal gesproken nooit. Hmmm nou ja, we zullen zien. Ik verwacht maandag mijn menstruatie, of niet... Dan laat ik het weten, ik heb zelf sterk t gevoel dat ik zwanger ben. Last van opgeblazen gevoel, gespannen borsten, vlagen van misselijkheid, verhoogde temp en een beetje kribbig, maar dat zou natuurlijk ook van m'n aankomende menstruatie kunnen zijn
Ben benieuwd of het met zwangerschap te maken heeft! Ik duim voor je! Succes met afwachten.. (Ga je testen? of wacht je het gewoon af?? Heel veel succes in elk geval!)
Ik heb het vaker net voor mijn ongesteldheid..inderdaad wat afscheiding. Maar voor hetzelfde geld is dat bij jou weer anders
Nee ik ga nog niet testen, ik probeer te wachten tot maandag. Ik heb er wel twee in huis liggen dus dat wordt nog lastig, ga maar even flink wat afleiding zoeken. Ik heb ook meer afscheiding inderdaad, dat zullen ook die vlokjes zijn, maar dat heb ik dus normaal gesproken niet. We zullen het maandag zien.
Nou net een test gedaan, predictor (die al 4 dagen voor je NOD werkt), maar helaas, negatief. Ik ben alleen nog steeds niet ongi, dus ik hoop dat ik dat maar snel wordt
@Nadia: Haal dan 2 voor 5 bij KV. Predictor is niet echt te vertrouwen. En daarbij kan je alsnog positief testen! Liefs, DD