Voor de koppels die graag willen weten wat het geslacht gaat worden, maar toch al kriebelende handjes hebben om wat te kopen. Wat heb jij al gekocht voor de geslachtsbepaling? Wij hebben al aangeschaft: Ledikantje Hydrofiele luiers Spuugdoekjes Knuffeltje (konijnenhoofdje met een doekje er onder) Ga nu nog kopen deze week: Kruik Witte rompertjes Babyfoon Voedingskussen Speeltjes van Lamaze (Tomy) Ik ben eens benieuwd wat jullie gekocht hebben.
Behang had ik al gekocht voor de 20 weken echo. Wat speelgoed. En de rest pas toen we de 20 weken echo hadden.
Witte rompertjes en een neutraal pakje. We hebben een babykamertje uitgezocht, voedingskussen gekocht, doosje voor billendoekjes, hydrofielluiers en spenen. We kopen gewoon af en toe wat: een beetje de lol (en kosten) verspreiden Trouwens, bij de hema hebben ze een hydrofielluiers voor een jongen of meisje, setje van 3 in blauw of roze. Die hebben we ook gekocht, beide kleuren. Bewaren kan altijd en anders maken we straks met het setje dat we 'niet nodig hebben' gewoon iemand anders blij!
Heel veel. Wij gaan zo veel mogelijk 'gender-neutraal' beginnen. En typische jongens- en meisjesdingen krijgen we toch wel in de kraamtijd. Hier geen roze of blauwe kamer.
Wij hebben wat witte kleertjes gekocht, onder andere zo'n lief berenjasje. Verder een boxkleed, babyfoon inderdaad en een maxicosi.
We hadden nog niks gekocht maar is ook de tweede na de echo hebben we behang en gordijnen gekocht nu nog opzoek naar leuk eerste kleding....
Ik heb beide keren helemaal niets gekocht voordat we een geslachtsbepaling hadden gehad. Ik wilde eerst zeker weten dat alles oké was en ben daarna pas gestart met shoppen.
Ik had nog niks gekocht.. na de geslachtsbepalingsecho wel gelijk twee pakjes gekocht en de rest eigenlijk beetje bij beetje
Ik had echt nog niks. Als ik in de prenatal liep dacht ik help wat doe ik hier. Het moest bij mij heel lang landen. Alles wat jij nu al hebt, heb ik na de 30 weken pas gekocht. Koop gewoon waar je jezelf lekker bij voelt!
Hier heb ik alles voor een meisje nog in huis Heb alleen een rammelaar gehaald ivm sint Verder nog niks
Ik heb toen ik 6 weken zwanger was een neutraal pakje gekocht in de plaats waar we op vakantie waren (we wisten het net) want ik vond het meteen een leuk aandenken (al werd de vakantie aardig verpest door de misselijkheid)! Verder hebben we volgens mij gewacht tot de 20 weken echo. Toen wel diezelfde dag een pakje gekocht volgens mij en daarna mondjes maat steeds wat gekocht. Vooral ook aanbiedingen afgewacht. Ik heb de dingen voor zover kon neutraal gehouden en haar kamer is nog steeds neutraal. Kleertjes kom ik helaas niet onderuit en heb ik toch vaak roze en paars of meisjesachtige dingen.
Ik heb alleen een speentje (neutrale kleur) gehaald. En ik wou het toch afwachten tot na de 20 weken echo. Nu we weer een zoontje krijgen hoeven we maar een paar dingetjes te halen zoals nieuwe flessen, wat kleertjes en nog wat dingetjes
Bij ons ging het niet om het geslacht maar om de medische echo. Het geslacht vonden en vinden wij niet zo belangrijk. We hadden een uitgebreide 16 en 20 weken echo. Na 16 weken (waren geen afwijkingen gevonden) hebben we een klein jasje en pakje gekocht en pas na 20 weken de rest.
Wij hadden voor de geslachtsbepaling al een kleur uitgezocht voor de muren en de kinderkamer al gekocht
Ik had een draagdoek gekocht en een speen+koord en ook nog een voedingskussen want die was toen in de aanbieding.
Alleen een voedingskussen en zwangerschapskleren.we hadden wel al veel Familiedingen zoals een kamertje en box,en kleertjes van mijn man(gedeeltelijk neutraal)eetstoel,en en stokke eetstoel,badje+standaard,luieremmer,maxicosi nog niet in huis maar wisten wel al dat we hem mochten lenen van fam.kinderwagen besproken om over te nemen.andere dingen zijn we pas gaan aanschaffen nadat we op de 20 weken echo het geslacht zagen.niet veel kleertjes wel de andere dingen.maar goed ook want we hebben heel veel kleertjes gekregen.
De eerste keer 2 neutrale pakjes. Stom, want die liggen ongedragen. Want ik houd helemaal niet van neutral Dit keer dus niks. Alleen een wieg want liep toevallig tegen een goede aanbieding aan.