We zijn helemaal blij met ons geboortekaartje wat we hebben uitgezocht! Als het goed is krijgen we vandaag de proefdruk toegestuurd, alles is al geregeld. Maar nu bereken ik net hoeveel het is per kaartje, is dat gewoon 4,75! Voor een simpel kaartje. Eigenlijk te gek toch, zo duur. Maarja, we zitten er nu al aan vast, en op zo'n korte termijn en ander leuk kaartje vinden zie dat maar eens te doen. Dus dames, let van te voren goed op! Ik vond 235,- euro wel meevallen voor de kaartjes, maar achteraf, we hebben er maar 50 stuks, en dan is het toch eigenlijk best veel geld!
jemig! Wij hebben ons kaartje zelf ontworpen en het heeft veel kleuren. Wij waren in totaal 100 euro kwijt, inclusief postzegels en enveloppen. Voor 75 kaartjes.
Jeetje wat een geld, wanneer moet je eigenlijk je geboortekaartjes gaan bestellen? wij hebben HET kaartje al gevonden, maar wanneer moet ik in actie komen?
Wij hebben ze nu ook besteld. 50 kaarten incl. enveloppen die vooraf worden toegezonden voor 220 euro.. best veel geld eigenlijk ..
WOW wat een geld zeg, wij hebben zo'n 35 kaarten voor ongeveer 50 euro. En dan hebben we echt geen flutkaartje hoor
Het gaat er toch ook gewoon om wat je mooi vindt? Ons kaartje is echt nog veel duurder. Maar wordt speciaal ontworpen en is echt heel apart. Ik heb nog naar andere ideeen/kaarten gekeken, maar dit is het voor ons gewoon helemaal. En ach, hoe vaak zet je een kindje op deze wereld? En je zegt zelf dat je het bedrag op zich wel mee vond vallen tot dat je het om ging rekenen...haha, gewoon niet meer om rekenen, maar genieten van je mooie kaartje!
jeetje wat veel geld..... vooral voor een kaartje die uiteindelijk bij de meeste mensen in de prullenbak verdwijnt.... wij waren omgerekend ongeveer 1,50 incl enveloppen per kaartje kwijt
Dat is toch voor iedereen persoonlijk? Ik vind het leuk om een kaartje te versturen wat bijzonder is en wat je niet overal ziet. Tja, daar moet je dan inderdaad meer voor betalen...en in sommige gevallen veel meer. Ik vind 1,50 wel heel knap gedaan!
wij gaan voor de woezel en pip kaartjes en dan zijn we 181 euro voor 60 kaartjes kwijt valt best mee dacht ik
ja dat valt best mee. Weet je wat het is, als ik 25 kaartjes meer bestel is dat maar 10 euro extra, en en zo verder ook. Maar wij hebben genoeg aan 50, sterker nog, dat was het minimum ik wilde er eigenlijk maar 40! Het is dus wel hoe meer je er neemt hoe goedkoper het per kaartje is. Ach ik maak me er niet al te druk om, ik vind het kaartje wel super leuk! Robin77, hoeveel zijn jullie kwijt voor jullie kaartje?
speak for yourself die van mij hangt nog bij iedereen na dik anderhalf jaar.. (wij hebben zelf pakjes geknipt, genaaid e.d.) hij hangt zelfs bij echobureau op een hele herkenbare plek ipv aan de muur bij de andere omdat ie hem zo speciaal vond, ik was denk ik incl porto, enveloppen e.d. 4,50/5,00 euro kwijt maar compleet waard hoor (de bloed, zweet en tranen) helaas niet te overtreffen, ik wild ehet weer proberen maar heb nu gewoon zoveel minder tijd en mijn machines werkt niet mee (die heb ik ontslagen ) dus nu moet ik voor "standaard" en vind dat echt vreselijk (zo erg dat ik er steeds om moet huilen maar is mijn eigen schuld had ik eerder moeten beginnen ermee)
Ik was me eigenlijk een beetje aan het oriënteren op www.schattekus.nl, Ik vind het redelijk prijzig, maar het is dan wel met een fotootje en dat wil ik erg graag. Of vinden jullie dat nog steeds erg duur voor een kaartje met foto?
Wij betalen 1,75 per kaartje, incl envelop. Ook worden ze voor die prijs voor ons verzonden, hebben er dus helemaal geen werk meer aan! (ok, alleen de gegevens aanpassen als het kindje er is)
Volgens mij is het helemaal niet interessant om te weten wat een ander duur vindt. Het gaat er om wat jij wilt betalen voor een kaartje en wat jij mooi vindt! Haha, jij moet ze toch ook betalen
joh als jullie m toch tof vinden en het geld er voor over hebben dan is het goed toch! Wij hebben wel een standaard kaartje...maar dat betekend niet dat ie stom is zoals sommige mensen volgens mij denken... En ik heb nog nooit zoiets als wij nu hebben gekozen voorbij zien komen! Wij waren voor 50 kaartjes 145.= kwijt...maar hadden wel een kortingsbon van 15% Je kon ook nog aparte sluitzegels en enveloppen enzo doen...maar dat vind ik dus wel zonde...want die verdwijnen dus wel echt in de prullenbak!
ooh dan zijn onze kaartjes toch wel heel erg goedkoop. onze kaartjes zijn a6 formaat(een kwart van a4?) en we hebben het zelf ontworpen. er zit zwart/wit en roze in. en een klein plaatje van babyvoetjes en babyhandjes. en we waren voor 80 kaartjes 33 euro kwijt. heb gewoon standaard enveloppen bij de action weg. (50 voor 0,58) en dan komen de postzegels er nog bij. denk ongeveer 45 postzegels. dus ongeveer 20 euro voor postzegels. 33(kaartjes) + 20(postzegels) + 0.58(enveloppen)= 53,58 en dat voor 80 kaartjes. wij hebben het bij de copieerderij in heerenveen laten drukken