phil en teds

Discussion in 'De babyuitzet' started by pimpermel, Feb 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pimpermel

pimpermel Lid

Feb 15, 2009
    91
    0
    0
    wie heeft er ervaring met deze wagen? ligt het baby'tje wel fijn in zo'n hangzakje? en voor welk leeftijdsverschil hebben jullie deze wagen aangeschaft?
    het lijkt mij wel handig, niet te lang en niet te breed en toch als je alleen bent je kindjes kunnen vervoeren.

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik heb de oude versie de kiwi explorer. ik vind hem voor ff boodschappen doen wel handig. maar als we hele dagen weggaan neem ik gewoon 2 buggy's mee. is net iets comfortabeler.

maar omdat mijn boys maar anderhalf jaar schelen is het onhandig als ik boodschappen doe dus vandaar een phill en teds (die ik zeer goedkoop op de kop heb kunnen tikken) dan zitten beide jongens in de kinderwagen maar ben ik niet zo superbreed of lang want daar wordt ik dus kriegel van. mijne staat in mijn album. hebben hem wel een klein beetje aangepast zodat onze jongste toen hij klein was goed kon liggen.

3. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Waardeloos ding, ik liep constant tegen het onderste zitje aan.
    Toevallig vorige week nog even geleend van een vriendin omdat onze wagen een lekke band had en er een nieuwe binnenband besteld moest worden.
    De oudste zat onder in, wat resulteerde dat de jongste vliegles kreeg, de oudste is namelijk nogal van het trappen.
    Ook vond hij het helemaal niet leuk dat hij bijna niets zag.
    Nee ik had m al een keer eerder geleend maar ik ben dolgelukkig met mijn urban jungle, naast elkaar maar smal genoeg om door elke deur te gaan.

4. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    @Fiene: je kunt dat extra zitje toch ook aan de zijkant plaatsen?

5. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Uh niet dat ik weet, bij die van haar in ieder geval niet, en die is van 2007

6. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Hmmm misschien alleen de nieuwe modellen?!
    Kijk maar eens op deze site, links in het menu P&T Sports duozitje aanklikken.

http://www.babyjungle.nl/

7. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Die zitten niet aan de zijkant hoor, die zitten er onder.
    Dat is nou juist het hele phil & teds pricipe, je bent net zo groot als met een 1 persoonswagen.

8. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Wat ben ik kippig zeg! Je hebt helemaal gelijk hoor ... lijkt net of het zitje aan de zijkant zit.

9. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

je hebt ook een P&T met twee naast elkaar, die lijkt dan meer op de urban jungle. maar in dat geval is de UJ een betere wagen dus zou ik daarvoor gaan!

Share This Page