gevallen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ozlem, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ozlem

    ozlem Actief lid

    26 dec 2006
    121
    0
    0
    apothekersassistente
    :cry:

    Ik heb net beyza in bad gedaan. Ik heb haar badje al een tijdje op de grond staan omdat ze al heel snel kon zitten en staan. Net was ze dus ook druk bezig elke keer staan en net toen ik haar niet goed vast had is ze uitgegleden en op haar hoofd gevallen uit het badje. Ze heeft nu een bult op haar hoofd het is de eerste keer dat zoiets mij overkomt.
    Ze heeft ook eventjes gehuild .

    Ik voel me zo schuldig :cry:
     
  2. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Meid, rot is het zeker maar voel je zeker niet schuldig.
    Je meisje zal nog wel vaker vallen :( Helaas gebeuren dat soort dingen nu eenmaal. Hopelijk is verder wel alles goed met je meisje?
     
  3. Ozzy

    Ozzy Actief lid

    31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Het kan iedereen overkomen.
     
  4. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    niet schuldig gaan voelen hoor!
    ze zal nog wel vaker vallen.
    hoort er allemaal bij, bij het groter worden. ;)
     
  5. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    ow meis ja dat is zwaar *** maar net wat de andere meiden zeggen het kan iedereen overkomen en je kindje zal nog wel vaker vallen.
    Yildiz is van de week plat op haar gezichtje terrecht gekomen en heeft een fikse schaafwond, kon wel janken.
     
  6. mamaantje

    mamaantje Fanatiek lid

    5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Meis het overkomt iedereen.. ze zijn watervlug..
    Maar begrijp wat je bedoeld.. Valentino is ook een keer gevallen toen hij in zijn badje ging staan.. terwijl ik ernaast stond.. maar het ging zo snel.
    Ik voelde me ook heel erg schuldig..
     
  7. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    meid inderdaad het overkomt iedereen wel hoor moet je kiken hoe snel ze zijn! maar ik begrijp wel dat je je schuldig voelde ik heb noa een keer perongeluk gekrapt het bloede zelfs iets en ze huilde ook dat vond ik ook echt erg! zo gebeuren er vast nog wel meer dingen waar je je schuldig over gaat voelen, hoord erbij(helaas).
     
  8. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    oei keira viel dus net na het eten om, ze was aan het wandelen langs de tafel, en ze was moe, en hop ze viel zo acterover.. huilen arme ziel, eerst bij papa troosten, en nee toch maar bij mama, want dat is lekkerder om over te geven.. al het eten door het huilen eruit, arme meid, nu wel weer ok, en vond iets kouds op haar achterhoofd wel interessant, maar het is haast of je zelf valt zo een pin doet het bij jezelf, en ik probeer niet mee te huilen... dat maakt het allemaal wat erger!maar wat een verschrikkelijk iets, kon je ze maar alrijd 100% beschermen tegen alles op de wereld!
     
  9. juudje

    juudje Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Zal nog wel vaker gebeuren.

    Lynn is van de week ook van de bank gevallen, terwijl ik naast haar zat. Ze lag op haar rug en in eens zwiept ze haar beentjes van de rand en valt ze. Ze zijn vliegensvlug en soms sneller dan het licht.
     

Deel Deze Pagina