Kleine auto en kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MarionM, 18 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Wij hebben 1 grote auto maar willen een 2e kleine auto voor erbij. Met die auto wil ik af en toe ook met de hondjes en de baby en kinderwagen erop uit. De hondjes is geen probleem, die zijn zo klein, die kunnen samen in een stoffen benchje en die kan ik overal zetten.
    De baby wil ik op de achterbank in het autostoeltje en de kinderwagen zal dan in de kofferbak moeten.
    Maar past dat eigenlijk wel bij de auto's die ik in gedachten heb.
    Het gaat om de Donna Driver Twist van Happy Baby (redelijk compact inklapbaar) en ik ben op zoek naar een Suzuki Alto, Fiat Cinquecento, Mazda 121, Nissan Micra enz.
    Wie heeft ervaring met een van deze autootjes en of daar dus een kinderwagen in de kofferbak past???
    De reiswieg zal misschien zowiezo niet passen? Maar al past alleen het onderstel maar, dan kan ik er het autostoeltje op klikken.

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Fiat Cinquecento gaat iig niet lukken. Als je de achterbak open doet, heb je een kofferbak van tussen de 10 en 20 cm diep. Micra heeft een redelike achterbak. Een polo heeft een grote achterbak, misschien is dat ook iets voor je?

3. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Oke bedankt!

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    suzuki swift????

ik ga vaker met me vriendin en de haar dochter winkelen
    dan gaat er een speedy sx in....
    ik klap dan 1 helft van de achterbank op omdat ik dat handig vind
    maar hij zal er in de breedte ook wel in gaan......

mijn auto gaat wel weg met als reden dat wij een bullmastiff hebben en wij graag een station willen.... wij hebben namelijk 1 klein autotje, een suzuki jeepje....... vandaarrrr
    maar verder is de siwft echt heel gemakkelijk....
    deze is van 1991

5. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik zoek een auto van rond 1998, dus hij is net iets te oud, wel lief da tje aan me denkt! ;)
    Ik las net in een andere topic dat er in een suzuki alto een speedy sx past, dus wie weet ook mijn wagen!
    Wel handig dat ik de kinderwagen nu al gekocht heb dan kan ik hem gewoon meenemen als ik naar een auto ga kijken om te testen of het past ;)

6. femail32

femail32 Lid

24 jun 2006
    84
    0
    0
    ik heb zelf een hyundai atoz en daar past een speedy sx niet in. ja als je de bank neerklapt, maar dat was voor mij niet handig. ik heb nu een bugaboo en die past er wel in. andere optie was een quinny buzz. maar ik las veel negatieve reacties over het voorwiel. dus hebben we gekozen voor de bugaboo.
    Mijn broer heeft een alto en een speedy sx, die moet alle banden eraf halen en een bank plat gooien om hem in de alto te krijgen.

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    wij hadden een polo. Daar kon de x-adventure in, die is zeker niet klein!
    Maar de bak moesten we op de achterbank zetten.
    Hij kon er ook maar op 1 manier in!

8. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Ik heb een Arosa....daar past de Quinny freestyle (en ook die is echt niet klein) zo achterin.....

9. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Bedankt voor de reacties allemaal, ik ga gewoon passen en meten :)

10. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik heb een Alto gehad. Daar paste echt niets in de kofferbak! Ik heb nu een oude Opel Vectra, daar kan ik gelukkig wel mijn kinderwagen in kwijt.
    Ik heb ook nog twee oudere kinderen.
    Gina

Deel Deze Pagina