trainen gaat zoonlief idd alleen Maar wedstrijden zijn juist leuker dan enkel trainen. En dan gaan wij altijd kijken.... zou het zonde vinden.
Hier trainen de beiden meiden ook écht voor de wedstrijden... dat is waar ze naartoe leven. Hoewel ik zelf vroeger de trainingen leuker vond (geen druk , lekker geen toeschouwers waar ik zenuwachtig van werd) - geld dat voor mijn kinderen nu dus niet.
Bij ons 'moeten' ze douchen altijd met handbal. En nu net vandaag gehoord dat het na de training ook nog mag. Maar dat is niet overal idd.
Ze willen niet dat de ouders mee lokaal In gaan. Normaal wil ik ook dat ze daar douchen, hoort erbij Maar toch vind ik nu ook wel fijn. Ophalen en thuis douche in ipv 15 niksen in het lokaal
Er staat wel duidelijk de benodigde, en je hoeft niet per auto 1 kind naar een uitwedstrijd te rijden. Ik denk daarom dat er straks bijv 4 ouders inclusief coach mee mogen.
Vind ik ook! Hier hebben we een aantal echt hele grote verenigingen. Als alle thuisspelende teams ouders van de tegenpartij ontvangen+ leiders eigen club, jeugdbestuur etc dan zijn er al met al toch een hoop mensen op de club. Wij gaan zoon niet laten voetballen als we er niet bij zijn maar dat heeft zo onze eigen bepaalde redenen. Waarschijnlijk mag man er als “hulpcoach” bij blijven en anders speelt hij niet. Overigens zijn kleedkamers bij ons per direct gesloten
Ja dat lijkt me wel logisch. Zou natuurlijk onhandig zijn als je met 14 auto's die kant op gaat en vast niet de bedoeling.
Hier heb ik temaken met kinderen van 13 en hoger.. zelfs ben ik begeleider maar ik vind het lastig om nog 3 kinderen mee te nemen, ze moeten weliswaar mondkapje op, maar toch...
Ja hier hadden ze juist afgesproken om zoveel mogelijk zelf te rijden, om niet zo dicht op elkaar te hoeven zitten en bij een lange rit niet zo lang een mondkapje te hoeven gebruiken. Maar goed, dat zal nu toch even anders moeten.
Hier een andere sport, zwemmen. Dochter heeft afgelopen weekend een belangrijke wedstrijd gehad (Nederlandse estafette kampioenschappen). Wij wonen in het hoge noorden en de wedstrijd was in Eindhoven. Helaas mocht ik niet kijken, dus hele ochtend op parkeerplaats gewacht. Gelukkig wel de wedstrijd kunnen volgen via livestream. Wij zijn allang blij dat de wedstrijden weer doorgaan. Jammer dat er geen publiek bij mag, maar ik snap t wel.
De trainer van onze zoon stuurde gister dit in de groepsapp Met ingang van heden zijn wij op zoek naar : een keeperstrainer Verdedigerstrainer Middenveld trainer Spitsentrainer Performance coach Verzorger Mental coach Sportpsycholoog Conditietrainer en Materiaalman (m/v)
Of apart rijden, maar dan niet met z'n allen gaan kijken bij de wedstrijd. Denk dat het een beetje kiezen is tussen 2 minder fijne opties
Bij ons (korfbal) komen de kinderen aangekleed op training of bij de wedstrijden. Trainingspak over tenue. Na afloop trainingspak weer aan en naar huis. Bij wedstrijden rijden er twee ouders, die zijn dan ook vaak coach langs de lijn. Ouders die rijden worden als begeleider gezien en dan mag je er bij zijn. Er mogen geen extra toeschouwers mee.
Niet heel erg raar. Een voetbalveld is best groot. Als elke ouder 3/4 kinderen meeneemt dan heb je dus max 4 ouders als toeschouwer. En door de maatregelen is het belang van afstand weer duidelijk. En die afstand houden is dan ook wel erg makkelijk. Gister bericht gehad van onze club. Alleen spelers en vrijwilligers mogen nog het terrein op. Iedere speler moet een eigen bidon meenemen. En bij uitwedstrijden mogen dus nog maar een paar ouders mee.
Maar als er 5 wedstrijden zijn, dan zijn al die mensen toch ook verdeeld over 5 voetbalvelden? En gezien de kantine dicht is zullen die ook weinig anders doen dan naar hun eigen kind kijken. En na de wedstrijd moet je direct vertrekken.
Bij onze sportvereniging moet iedereen een VOG hebben die training geeft of coacht.... Een klein beetje vertrouwen is niet verkeerd hoor. Je brengt je kind ook naar school toch? Daar lopen ook meer mensen rond dan alleen de vaste juf.. Ik snap je angst, die heeft elke ouder denk ik. Maar om je kind het sporten maar te ontnemen? Ik zou dat als trainer/coach ook niet echt waarderen dat ouders hun kind niet bij mij durven achter te laten. Hoe doe je dat met spelen dan? Of gaan jouw kinderen nooit ergens anders spelen? Wat is het verschil?
Want de sportvereniging heeft dit bedacht en zal het wel redden zonder contributies?? Heel kortzichtig hoor.