Zo'n VOG geeft geen enkele zekerheid als die persoon nog nooit gepakt is lijkt me. Dus zoiets zegt me weinig. Ik ben zelf niet zo moeilijk trouwens hoor. Loslaten hoort erbij imo. Dus dochter heeft gewoon zwemles van een man, op de bso is een man. Maar ik heb graag vertrouwen.
Dat klopt wel. Maar dan kun je niks meer. Dan moet je je kind opsluiten, anders komen ze sowieso in aanraking met andere volwassenen dan hun ouders.
Dat is toch wat anders dan een sportvereniging? Ik neem dat zo'n pensionstal een eigen protocol heeft wat betreft aantal bezoekers etc.
Ja, eens hoor! Lijkt me ook erg vervelend als ouder als je overal bang voor moet zijn. En lijkt me voor een kind ook niet goed.
we hebben het aardig opgelost. Bij uitwedstrijden mag er wel iemand mee. Bij de thuiswedstrijden mag er een extra persoon bij de kleintjes zijn. Dit wordt hun 3e wedstrijd. Dus dan vinden wij dit oke. bij de oudere is er naast de coach en trainer 1 moeder bij. dus toch meerdere ogen eigenlijk. En dat is voor ons prima.
Er zijn hier clubs met 70 jeugdteams, dat zijn dus 35 thuisspelende teams op een dag. Bij de jeugd worden de velden door 2 of 3 kleine velden gedeeld. Dat is uiteindelijk rond een heel veld nog best veel mensen als je ook 1,5 meter moet houden. En de kantine is gesloten maar toiletten zijn open. En bij ons moet je door het club gebouw naar de velden dus alle bezoekers moeten zowieso door het clubgebouw heen. Naast voetbal is op hetzelfde complex ook nog tennis, handbal, badminton en turnen. Al met al echt heel heel veel mensen
Bij ons mag je blijven als je in functie bent. Bijvoorbeeld de vlagger, diegene die limonade maakt. Bij uitwedstrijden zijn de rijdende ouders ook in functie en mogen daarom ook bij de uitwedstrijd kijken. Trainingen zijn zonder ouders
Ja is het ook. Protocol niet echt maar bijna iedereen is wel voorzichtig en over het algemeen ben je toch met je eigen paard bezig.
Fijn dat het is opgelost. Maar die angst. Daar zou ik toch wel iets mee doen. Dat blijft je altijd achtervolgen. En dat geef je je kinderen dan onbewust mee.
Ach, die kleintjes spelen 6 tegen 6, vaak zijn er 2 ouders trainer/ coach, dus dan kunnen er zelfs nog wat grootouders komen als begeleiding/ supporters. (Uiteraard een grapje voordat ik half zp over mij heen krijg.)
mwah ik denk dat het hier heftiger overkomt dan dat t is hoor. Er worden dingen genoemd als laat je je kinderen dan niet spelen enz... dat gebeurt gewoon allemaal wel en ik heb geen behoefte om hierop te reageren. Denk dat t uit zn verband is getrokken.
Oh dat is heel veel zeg. Hier gaan ze uit van 3 kinderen per auto. Dus 4, max 5 inclusief trainer/leider (op een elftal).
Wow dat is veel! Betreft dit dan de echte kleintjes of zo? Bij ons gaan we met 2 auto's (1 is de coach en 1 ouder) en 8 kinderen. Dit zijn 9 en 10 jarigen, maar ook bij de kleintjes gaan 3 (of 4) kinderen per auto mee.
Wij hebben volgende week kampioenswedstrijd tegen een team wat ook in onze stad gehuisvest is. Best wel een beetje zuur want het is dus een thuiswedstrijd voor ons... maar ja er zijn kinderen uit ons team die dichter bij de tegenpartij wonen dan bij ons zeg maar. Dus heel veel ouders zijn het er niet mee eens dat er wel 4 ouders van de tegenpartij mogen komen(terwijl een groot deel van de tienjarigen gewoon zelf kan komen fietsen) en geen ouders van ons team. Maar sommige van de ouders gaan ook echt klagen bij de vereniging en allerlei rebelse plannen bedenken om er toch bij te kunnen zijn, dat vind ik dan wel weer ver gaan.
Ik snap dat eigenlijk wel wat puzzelstukje zegt. Bij zwemles hier mogen de ouders nooit kijken, niet in het bad en ook niet door het raam. Je geeft jouw kind voor 45 a 50 minuten af aan een vreemde man, daarbij hebben ze natuurlijk ook weinig kleding aan. Ik vond dat best wel lastig in het begin, vooral omdat ik zelf de kriebels krijg van die man. OT: zoon heeft zaterdag een thuiswedstrijd, zijn tweede wedstrijd ook pas. Baal enorm dat we er niet bij kunnen zijn, maar het is niet anders. Over uit wedstrijden heb ik nog geen berichtgeving gehad.
Ik heb afgelopen woensdag bij een vriendschappelijke wedstrijd tegen een lager team van onze eigen voetbalvereniging, gewoon een stuk verderop op het fietspad staan kijken. Met mij alle ouders trouwens. Het lijkt mij dat je bij meerdere clubs wel ergens van een afstandje kan kijken?
Gelijk heb je! Voor mijzelf baal ik dat de kantines gesloten zijn, ik moet vanavond een uitwedstrijd spelen bij een club die een uur rijden is. Als we dan rond 22.30u klaar zijn, dan nog moeten douchen (duurt lang met een heel dames team en maar 2 douches), dan is het daarna altijd wel even fijn en gezellig om in de kantine bij te komen met een wijntje.