Nu het kouder wordt mogen ze hier ook weer afdrogen en droog ondergoed etc aan. Wel alleen een onesie of joggingpak en geen hemd en sokken of schoenen met veters of klittenband. Dus wat ik zou doen voor wie het omkleden lastig vindt: handdoek mee, onderbroek, onesie en laarzen aan. Dan zal het vast goedkomen!
De vereniging zelf doet het ook met de wedstrijd van het eerste - en nu met meer wedstrijden (op het hoofdveld) -gewoon op de fb van de vereniging. Wij deden het dan nog op een nieuw aangemaakte pagina van het team. Soort van 'prive' dus. Hoe het wettelijk zit, weet ik niet. Maar vandaag gebeurde het bij diverse verenigingen merkte we .
Wij zouden volgende week thuis kampioenswedstrijd al hebben maar door verlies verschuift dat naar 31/10 en hopelijk mag het dan weer met meer. En dan spelen we uit en zijn er iig weer 5 vd 8 ouders doe mee kunnen
Officieel moet je daar toestemming van alle ouders voor hebben. Neemt niet weg dat ik het wel een leuk idee vind. Voor al voor de kinderen zelf. Persoonlijk hoef ik niet perse alle wedstrijden te zien van mijn kinderen. Af en toe is leuk. Maar een keer niet vind ik ook best. Zoon vind het uiteraard het leukst als we komen kijken. Maar heeft er niet minder plezier om als we er niet zijn.