Ik heb gisteren een echo gehad met 7 weken en 4 dagen.Die werd inwendig gedaan, omdat je een mooier/duidelijker beeld krijgt. Kareltje
Bij mij was ie met 8 weken inwendig. Bij onze verloskundigenpraktijk doen ze de 1e echo altijd inwendig. Anders zou je even op hun website kunnen kijken, daar staat dat meestal wel op
hoi hoi, Bij was hij ook inwendig met 9 week en 5 dagen want dan konden ze alles beter zien omdat het nog zo vroeg is
Nou, dat geloof ik niet, hoor... Heb met 8 weken, met 10 weken en met 12 weken een uitwendige echo gehad, bij m'n vorige zwangerschap. En morgen als 't goed is ook een uitwendige echo, ben dan 7 weken en 6 dagen zwanger....
Heb vandaag toch een inwendige echo gehad.... Uitwendig geprobeerd, maar ik ben veel minder ver als dat ik dacht dat ik was (6w1d) Maar inwendig stelt nisk voor, hoor... had 't al 1 keer eerder gehad met 20 weken(!) omdat niet alles goed te zien was met de medische echo.... Succes ermee!
hier was met 6 week en 3 dagen inwendig en met 8 weken en 5 dagen uitwendig en toen met 10 week inwendig en met 12 week inwendig en 13 week uitwendig ja ligt er gewoon aan wie je heb de ene vind het beter inwendig met 16 week ook inwendig gehad trouwens vond hij mooier in beeld te krijgen de baby voor ons ook qua foto's en moet zeggen was super
ze probeerde uitwendig bij mij maar dat konden ze niet duidelijk op beeld krijgen en toen deden ze inwendig en dat stelde echt helemaal niets voor. ik had me helemaal nerveus gemaakt en toen eenmaal gebeurde was er niets aan de hand...
Bij mij was de eerste keren ook inwendig ( al vroeg een echo gehad, bij 6 en 7 weken) Pas bij 12 weken uitwendig. Maar dit stelt echt niets voor hoor, doet geen pijn + je hebt beter beeld en daar gaat het om!
Eerste echo gehad en die was uitwendig, maar we konden hem/haar goed zien! Heel klein nog, maar lag op de onderkant van de baarmoeder. En het hartje klopte. Joepie! Omdat hij/zij nog zo klein was, hebben we met 11 weken nog een echo. Heb er nu alweer zin in om het te zien!
Hier meestal inwendig. Ik heb gisteren uitwendig gehad. Prima te zien door zeer slanke lijn en hoog liggende baarmoeder
vanaf 6 weken zwanger (en boven de 100 kilo) en alles superduidelijk maar 1 keer wat minder beeld maar was oud echo apparaat , nieuwe aangesloten en was meteen goed helder (dat zei mij genoeg)