vanochtend 2e echo gehad ivm bloedverlies. Volgens berekening 6.2 weken zwanger. het vruchtje was 2.9 mm en mijn hcg waarde was 1600(vorige week 600) volgens gyn moet het per 2 dagen verdubbelen en het vruchtje is te klein. Mijn linkereierstok was onrustig. Woensdag moet ik terugkomen en als mijn hcg waarde is gestegen vermoeden ze een bbz. Alle ervaringen zijn welkom. Wordt hier momenteel knettergek. Voel me zwanger maar volgens gyn moet ik rekening houden dat ik woensdag gecurriteerd wordt Groetjes een wanhopige/verdrietige mama
even wat anders ze zagen een vruchtzakje ? en vruchtje in je Baarmoeder? dan kan het in mijn ogen geen bbz zijn want dan zie je niets in de baarmoeder (zelf bbz gehad) ik vind de waarde ook niet goed klinken want het hoort om de 2 dagen te stijgen ik zou eerder zeggen dat het dan een miskraam word maar een bbz is in mijn ogen toch echt alleen als het buiten de baarmoeder zit vind beetje raar dat je zo ingelicht word
er was een stip te zien van 2.9 mm maar zeiden gezien HCG kan het ook een bbz zijn ik vroeg nog maar er zit toch iets in de baarmoeder? Ja maar toch kan het een bbz zijn. Mij lijkt het ook vreemd. Ga zelf uit van een miskraam maar baal zo van de informatie die het ziekenhuis geeft. Voor hun is het allemaal normaal maar wij moeten maar wachten. op het eind zegt de gyn ach ondanks 1 miskraam en 1 op komst heb je toch een prachtdochter dus ooit komt er een wel een 2e . Zit daar met tranen in mijn ogen en hij wimpelt het af met meid het komt allemaal goed. Woensdag terugkomen en als hcg waarde is gestegen wisten ze nog niets wat ze gingen doen BEngeltje mag ik vragen wat voor klachten jij had bij je BBZ. Ik heb namelijk onderin mijn buik en rug zeurende pijn en tevens zo last van mijn schouderbladen
hmmz of zij zijn dan zo kippig en is die stip gewoon wat vocht want ik moetzeggen dat ik die klachten wel vind passen bij een bbz vooral de pijnlijke schouderbladen. kijk bij mij zeiden ze elke keer elke 2 keer per week dat ik kwam ja ik zie wat en opgemeten en bleek later gewoon niets te zijn want ik had toch een bbz ik had eingelijk last van bruin/bloedverlies al met 4 en halve week toen begon de echo's en met 5 week weer echo en bloed geprikt en met 5 en halve week weer en met 6 week ook ik had wel buikpijn zo nu en dan en soms wat last van me schouderblad rechts paar dagen voor de laatste echo + bloeduitslag ze zeiden nog tegen mij van bloedprikken en tot 11 uurniets eten maar we denken niet dat je terug moet komen vanmiddag dus 11 uur gebelt en me hcg was van 157 naar 350 gegaan dus werd die middag geopereerd en wat bleek alles wat ze op de echo zagen was niets want het zat aan de buitenkant van me eileider en dus een bbz ja de buik en rug klachten kunnen ook bandenpijn zijn maar de klacht van de schouderblad maak ik me toch wel wat zorgen over hoever zou je nu zijn 6 week 2 dagen? nou denk dat je dan woensdag veel wijzer ga worden en ik zou me nu je zegt die klachten toch rekening houden met een bbz maar je kan geen bbz hebben als er echt wat in je baarmoeder zit dan zou dat gewoon niets moeten zijn vocht bijvoorbeeld wil je meer weten hoor ik het wel via hier of pb
het was toch een bbz, inmiddels herstellend van de operatie Bengeltje86 nogmaals dank voor jouw openheid
graag gedaan zoals ikin pmzij als ik iemand ermeekan helpen doe ik dat nog sterkte en doe rustig aan he