Heb sinds 3 dagen menstruatieachtige pijn onder in mn buik. Dit trekt ook door naar mn rug. Ene moment is het amper aanwezig en vervolgens weer uren erger. Dacht in eerste instantie aan spierpijn, donderdag redelijk actief geweest, maar dit zou toch wel onder moeten zijn. Is ook niet dat de baby daar steeds tegenaan trapt of bij een bepaalde beweging. Is dit bandenpijn? Lees daar vooral over dat het bij bepaalde bewegingen is. Heb al weken een ondersteunende buikband, maar nu zowel met als zonder buikband deze pijn. Herkenbaar voor iemand?
Vorige week donderdag tijdens de echo leek het erop dat hij een beetje was ingedaald, maar dit kon ze niet met zekerheid zeggen.
Ik had hier ook wat last van, volgens de vk konden dit mijn banden zijn omdat de baby nu een flinke groeispurt ingaat. Zolang de krampen niet regelmatig komen is er niets aan de hand.
Is bij mij nu bandenpijn. Verdwijnt het of wordt het minder als je je banden rust gunt? Dus bij zitten of liggen?
Pijn neemt niet af in een bepaalde houding. Vanmorgen vk gebeld en mn lijf heeft gewoon rust nodig. Dus vanaf nu kortere werkdagen en thuis zoveel mogelijk ontspannen. Ook staan proberen te voorkomen. Is waarschijnlijk doordat ik behoorlijk druk ben geweest afgelopen weken.