Uitwendige echo 6 weken, leeg zakje of toch iets te zien?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Li95, 26 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Li95

    Li95 Lid

    23 feb 2022
    29
    29
    13
    Vrouw
    #1 Li95, 26 apr 2022
    Laatst bewerkt: 26 apr 2022
    Hallo allemaal,
    I.v.m. klachten van een bbz heb ik vanochtend een echo gehad. Gelukkig zit de zwangerschap in de baarmoeder. Het was een uitwendige echo dus dat vond ik een beetje vreemd. Mijn verloskundige vond de echo er prima uit zien en het vruchtzakje had de goede grootte. Bij bepaalde bewegingen zag ik iets lichtgrijs oplichten maar op deze foto is dit niet te zien. Ze zei dat ze tijdens die bewegingen een dooierzakje zag maar verder nog niet veel. Toch ben ik elke keer benieuwd wat die grijze vlekjes aan de zijkant van het vruchtzakje zijn. Iemand die me kan helpen?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    LoesIVF vindt dit leuk.
  2. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Huh met 6 weken hoor je echt inwendig te krijgen. Dan kunnen ze ook veel beter de eierstokken etc zien. Zou vragen voor een inwendige echo volgende week.
     
    Li95 vindt dit leuk.
  3. Li95

    Li95 Lid

    23 feb 2022
    29
    29
    13
    Vrouw
    Ik mag maandag terugkomen gelukkig. Dan krijg ik een inwendige echo. Ik denk dat de verloskundige nu vooral gefocust was of er een zwangerschap in de baarmoeder te zien was. Dit was het geval dus daarna was het ook meteen klaar. Foto van de echo meegekregen en nu dus onzeker over wat er nu eigenlijk te zien is. Er zijn veel duidelijkere beelden maar heb deze mee gekregen Ze was heel positief en vond alles er super uit zien. Dat vind ik nog het meest rare
     
  4. Arretjescake

    Arretjescake Actief lid

    29 nov 2021
    142
    118
    43
    Vrouw
    Dit was mijn uitwendige echo met 6 weken (met kloppend hartje). Hoeft niet standaard inwendig hoor. Mijn VK doet het alleen als het nodig is en begint altijd bij uitwendig.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Li95 vindt dit leuk.
  5. Li95

    Li95 Lid

    23 feb 2022
    29
    29
    13
    Vrouw
    Hmm, wel duidelijk iets te zien dus. Ik denk dat ik maar gewoon moet afwachten. Ben zo bang voor weer een miskraam
     
  6. kimmv2

    kimmv2 Bekend lid

    7 mei 2015
    870
    357
    63
    Bij mijn echo met 6 welen zie je ook alleen een "zwart gat" het is gewoon allemaal nog super klein.
    5 dagen later zagen we pas een kloppend hartje.

    Ik snap je zorgen maar kan echt goed gaan
     
    Li95 vindt dit leuk.
  7. Li95

    Li95 Lid

    23 feb 2022
    29
    29
    13
    Vrouw
    Wat fijn! Toch nog een positief bericht.
     

Deel Deze Pagina