Uitwendige echo acht weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Omelet, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    En deze met 11+1 uitwendig.
    Hier zie je echt al een kindje, en je zag de armpjes en beentjes bewegen.

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nou ik ben vanochtend geweest en het was super :) We zagen alleen maar een vlekje maar wel echt duidelijk een hartje kloppen. Heerlijk, zit op een roze wolk! Foto's staan in mijn album voor diegene die willen spieken.
    Bekijk bijlage 74705

3. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Ik heb bij beide kinderen ook een uitwendige echo gekocht bij een pretecho bureau. Bij de eerste was het met 6,5 week en de tweede op 7 weken. En allebei de keren was het uitwendig goed te zien, en het ging er natuurlijk voornamelijk om of het hartje klopte.

Wij vonden ook de echo van de verloskundige te lang duren.

4. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    dit was onze (uitwendige) echo met 8w3d met een kloppend hartje. ik heb eigenlijk alleen maar uitwendige echo's gehad.

groetjes

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh Silly bij jou zie je nog meer! Ik zag op het beeld wel meer een mensjesvorm maar op de foto's is het echt een vlekje. Wel het mooiste vlekje dr af natuurlijk ;)

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik heb met 6wk 2dg een uitwendige echo gehad en hart zien en horen kloppen!

Dus dan zou je het bij 8 wk helemaal wel moeten zien denk ik.

7. jorrie

jorrie Lid

26 aug 2008
    19
    0
    1
    Misschien een beetje mosterd na de maaltijd maar dit was mijn uitwendige echo met 8 weken en 4 dagen:

8. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ja ik denk dat het er ook maar net aan ligt, hoe hij ligt :D vind het echt leuk want bij elke echo zie je hem steeds duidelijker en steeds groter worden :)

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ook met 8 wk en 4 dagen uitwendig (bij vk) een kloppend hartje...

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja ik kan ook niet wachten tot de 11 weken echo, nu zagen we een vlekje met af en toe uitsulpingetjes, dan zien we een echt mensje. Bizar idee, dat die nu groeit in mijn buik (als het goed is). Nu al verslaafd aan gluren in mijn buik :)

11. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ik ken het :D het liefst heb ik elke week een echo :p. het is gewoon leuk om te zien. met 11,5 week had ik een echo en daarna zou ik er pas 1 hebben met 21,5 week. duss ik heb babyvision opgebelt voor een korte pretecho met 19 weken(was 35 euro geloof ik en was het zeker waard, en een gerustelling ook dat alles goed gaat). de tijd gaat zo langzaam tussen die echo's in..gelukkig heb ik er dinsdag weer 1!

groetjes

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja haha ik leef al helemaal naar de 11 weken toe. Wij gaan ook een combinatietest doen dus rond 13 weken krijgen we er nog een. En dan het lánge wachten haha tot de 20 weken! Gelukkig kan ik dan wel naar het hartje luisteren (als ik vriendlief kan overtuigen van een angelsound ;)) en uiteindelijk de baby voelen. Het is zo'n onwerkelijk gevoel nu nog!
    (zo'n 3d/4d echo zoals jullie hebben lijkt me ook wel wat. Heel bijzonder!)

13. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ja ik wilde ook een angelsound maar ik las ook weer dat veel mensen ervan gaan stressen (omdat ze dan het hartje niet kunnen vinden enz.) ik heb het dus maar niet gedaan. ik heb het geluk gehad dat ie al met 15 weken zwangerschap van zich heeft laten horen. dat is weer meer zekerheid die je dan heb, als je hem even heb voelen schoppen.
    morgen me 20 weken echo en inderdaad daarna 3D/4D. lijkt me echt leuk om te zien! maar goed voorlopig ben ik nog zenuwachtig voor morgen :p

groetjes

14. Pringel

Pringel Niet meer actief

Ik heb met mn spekkiebuik broekmaat 44/46 met 7 weken uitwendige echo laten maken en toen was hartje te zien :)
    Dus have fun!!

Deel Deze Pagina