Goeie morgen allemaal. Ik zit met het volgende. Ik heb erg veel pijn aan mijn buik. Mijn buik word ook erg hard heb ik het gevoel. Gisteravond ben ik lekker op tijd in bed gaan liggen. Ik voelde toen dat mijn kindje aan de linkerkant lag. Omdat ik al een hele tijd niet meer op rechts kan slapen. Wou ik toch maar links gaan liggen maar dat doet steeds meer en meer pijn. Geprobeerd kleine uk naar rechts te lijden maar dat Wilt ie maar niet. Na lang wakker gelegen te hebben toch paar uurtjes in slaap gevallen te zijn werd ik vanmorgen met flinke pijn wakker. Het is als ik het moet omschrijven een flinke pijnlijke / zeurende pijn in mijn onderbuik en zijen. Soms gepaard met steken. Ik heb ook regelmatig harde buiken. VK heeft Me magnesium aangeraden. Om de baarmoeder wat te laten ontspannen. Tot nu toe kleine week mee bezig. Voor mijn gevoel nog niet echt verandering of verbetering erin. Iemand ervaring hiermee? Of wat zou het kunnen zijn? Voorweeen? Indalings weeën?
Geen ervaring mee maar als je zo'n pijn hebt dan moet je echt de VK nog eens bellen want dat is niet normaal.
Inderdaad de vk bellen . Hoe is het trouwens met plassen ik heb ook tijd enorme last gehad van harde buiken en in me zij pijn dit kwam toen Door een blaas ontsteking
ik dacht idd ook meteen uineweginfectie, als je die verwaarloosd kun je zomaar een nierbekken ontsteking krijgen. heb je ook koorts?
Hoe recent is die getest want ik had hier maandag niks en dinsdag een behoorlijke ontsteking dus dat zegt niks
Die test is paar weken geleden voor het laatst getest ZE hebben dat vaker getest omdat ZE dat dachten maar elke keer was het niks. Ook ik het echo centrum ( waar ik kwam voor de groeiecho) vertelde ze Me dat ze merkten dat mijn baarmoeder erg gespannen is en samen trekt. De baby maakt het goed want die beweegt heel erg veel. Dat is een gerust stelling.
Ik zou toch nog even de VK bellen, en morgenvroeg even plasje naar de huisarts brengen klinkt toch als blaasontsteking
Blaasontsteking is ook t eerste wat in mij op kwam. Snelle test hoeft niet altijd iets uit te wijzen, misschien op kweek laten zetten, kunnen ze er meer uithalen. En anders misschien bandenpijn?
Ik ben door de verloskundige doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar heb ik een echo gehad en een ctg. Daar is uitgekomen dat ik om de 5minuten een harde buik heb. Met de echo hebben ze ook naar de baarmoeder mond gekeken en die zag er goed uit. Moest toen op mijn hand flink blazen ( hun beweerde dat dat het zelfde effect had als een harde buik) ze hebben toen de baarmoeder mond nog eens gemeten en dat veranderde niks. Wat dus zou betekenen dat het geen weeen zijn. Blaasontsteking is ook getest in het ziekenhuis/laboratorium maar was helemaal schoon. Dus mocht gewoon naar huis toe. Nu lig ik weer in bed en de pijn is er de hele dag niet beter op geworden. Elke keer word ik nu wakker snachts. Misschien dat het indalings weeen zijn maar dat konden ze me niet zeggen. Lag er wel goed voor. Wat zeggen jullie erop?