Hoi meiden! Wou graag wete of jullie mij verder kunnen helpen.. Ik heb sinds een aantal weken VERSCHRIKKELIJKE jeuk overal.. echt overal.. zelfs tussen mn vingers en onder mn voeten.. nu ben ik morgen 37 weken zwanger. en heb het 2 weken terug het verteld aan mn gyn. die heeft bloed laten prikken.. en as. donderdag heb ik weer controle. nu belde de ass vanmodgen of ik direct evdn bloed wou laten prikke .. want ze was er niet helemaal gerust op.. de jeuk is er nog steeds en dan kan ze donderdag het verder bekijken. Allemaal prima... maar ze kon me geen antw. geven over hoe verder... evt. medicijnen... inleide oid.... t laat me niet los.. heb gelezen dat het vanaf week 37 ergbgevaarlijk kan zijn voor t kngeboren kindje.. en kan leiden tot doodgeboorte.. weet dat dat de ergste senarios zijn.. maar toch.. Jlie ervaringen hiermee.. of mee gehad of gehoord..? Hoop het wel.. word gek van t gepieker.. helemaal als k donderdag pas meer ge weten kom... Liefs!!
Hoi meid dat is echt balen! Mijn vriendin heeft het gehad en is toen met week 38 ingeleid. Haar zoontje is verder gelukkig gezond.