Hallo, Wil even mijn ervaring delen over de versie die ik vandaag heb gekregen. Had zoveel spookverhalen gelezen dat ik er eigenlijk heel bang voor was samen met mijn man. We zeiden ook meteen bij de gyn. dat als het niet ging ze meteen moest stoppen en niet met alle kracht te proberen draaien. Maar ze zei al zowiezo van nee het is de bedoeling dat hij zelf draait, ik haal hem alleen uit je bekken en houd hem met mn andere hand tegen dat hij niet wegloopt. Moet ook zeggen dat we een fantastische gyn hadden in Den Haag ziekenhuis. Maar iig het ging super snel, deed totaal geen pijn en idd precies zoals ze zei deed ons mannetje het werk zelf, zij zorgde er alleen voor dat hij uit zn stuit positie ging. Nu is het natuurlijk alleen nog hopen dat hij niet terug draait, maar was absoluut niet vervelend of pijnlijk. Het draaien zelf duurde ongeveee 5 min in totaal, alleen voor en na het hartje luisteren en echo en zo wat langer. Ben iig heel erg blij dat we een normale bevalling kunnen krijgen als alles zo blijft..
ik dacht eerst huh, maar nu begrijp ik je verhaal. Fijn dat als het zo blijft liggen je normaal kan bevallen
Fijn idd om ook eens een positief verhaal te horen. Meestal lees je alleen de horror-verhalen en het heeft me altijd verbaasd hoe 'makkelijk' vrouwen voor een keizersnede lijken te kiezen ipv een versie te proberen. Alsof dat zonder risico is. Ik duim voor je dat hij blijft zitten!!!
Fijn om te lezen! Mijn dochter lag in stuit en versie is niet gelukt ende poging was pijnlijk, maar was dan ook al 37 weken zwanger. Nu weet een stuit en as woensdag naar de gyn. Weet niet of er gedraaid mag worden ivm eerdere keizersnede, maar jouw verhaal stelt me gerust!
Goed om een positief verhaal te lezen! Fijn dat het bij jou gelukt is! Onze kleine man draait nog continue en lag bij laatste controle in stuit. Dinsdag weer controle bij de vk,.....hopelijk ligt hij nu niet meer in stuit, anders zou ik ook worden doorverwezen voor een versiepoging. Jouw verhaal stelt me wat gerust na het lezen van alle horrorverhalen.
Fijn om te horen. Hier ook een stuitligging volgende week krijgen we een groei-ligging echo en daarna zal er afspraak gemaakt worden voor de versie. Vind het wel spannend hoor.