Is dit een probleem met m'n bekken? Of wat kan het zijn?? Heb gister wat veel gelopen. Gewoon n middagje stad in, niks bijzonders. Maar in de avond kreeg ik zo'n rugpijn en kon ik niet meer lopen, moest met m'n voeten schuiven, normale stap nemen lukte niet. Hele avond en nacht plat op m'n rug gelegen in bed en toen was het wat over vanochtend.
Dat is inderdaad hoogstwaarschijnlijk vanuit je bekken. Als je er nu al last van hebt, is het misschien een idee om naar een bekken-fysio te gaan voor wat oefeningen. Het wordt nl alleen maar erger. Maar, zou 't eerst nog even aankijken of je het vaker krijgt, misschien toch een verkeerde beweging gemaakt.. Maar, ik vrees toch voor je bekken.
Ik denk ook dat het je bekken zijn. Ga inderdaad snel naar een bekken fysio. Dan krijg je oefeningen en die masseren het vaak even los. Het hoeft trouwens niet te betekenen dat je de hele zwangerschap verder last houdt. Het kan zo blijven als nu, het kan verergeren maar ook zeker verdwijnen. Een goede fysio en het leren kennen van je grenzen helpen hierbij.
Ja, je bekken! Hier ook last. Niet meer te ver lopen en geen zware huishoudelijke dingen meer doen. Wissel activiteit af met rust (liggen). Op deze manier trek ik het nog best goed. Luister naar je lichaam.
Thnx ladiesss. Ik ga inderdaad maar n bekkentherapeut opzoeken in de omgeving. Vanochtend durfde ik niet met de fiets naar werk ivm storm enz, maar de bus gepakt. En zelfs die 5 min lopen naar de bus was al niet te doen. Voelde m'n bene gewoon weer blokkeren en m'n rugpijn was weer terug.