heeft iemand hier ervaring mee? heb hem voor het eerst gehad voor 3 weken terug en nu heb ik steeds erg steken onder in de buik bij het schaambotje.
Heb denk ik de prikpil iets meer dan een jaar gebruikt en heb nooit ergens last van gehad. Als je het niet vertrouwd zou ik de dokter even bellen, misschien kan hij je telefonisch al duidelijk geven. Heel veel sterkte meid. Piglet
Hee Moniek! Ik heb ongeveer 10 jaar de prikpil gebruikt. In het begin had ik een beetje last van krampjes enzo, net alsof je ongesteld moet worden. Ik had ook nog wel eens bloedverlies tussendoor maar na de tweede keer prikken, in mijn geval om de drie maanden, hielden al die klachtjes op te bestaan en werd ik niet meer ongesteld. Had ook geen tussentijds bloedverlies meer of die zeurende buikpijn vlak voor ik ongesteld moest worden. Ik denk dat het aanpassingen zijn van je lichaam. Let er wel even op dat je niet extra aankomt de komende tijd, dat heeft te maken met vocht vasthouden en dat is een mogelijke bijwerking. Succes
ik heb 1 keer een prikpil gehaald, had alleen maar krampen en was bijna voortdurend aan het menstrueren. Ik heb geen volgende prik gehaald en pas na een half jaar!!!! was alles weer normaal. Prikpil voor mij nooit en nooit meer! maarja sommige vrouwen zweren erbij. overigens vertelde de gyn dat onafhankelijk hoe lang je hem hebt gebruikt het soms tot anderhalf jaar kan duren eer je zwanger wordt.