morning after pil geslikt..

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Regenboogvis, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Regenboogvis

8 mrt 2009
    11
    0
    0
    Haii!

In januari ben ik gestopt met de pil, had een vervangende pil gehad waarvan ik echt depri werd. Om te testen of dat zo was stopte ik er even mee. Maar toen werd ik netjes na 29 dagen ongesteld (14-02-09) dus volgens mij was ik gelijk ontpilled. (had ook draderig slijm toen, en heb weleens gelezen ergens dat dat op je eisprong kan wijzen)

Een tijdje terug hebben mijn vriend en ik sex gehad en daarbij een ongelukje gehad (condoom gescheurd), dus heb ik de morningafterpil geslikt. Maar sinds een week na die sex en pil (vanaf afgelopen donderdag) ben ik zo moe.. en zo misselijk s'morgens en s'avonds.. Ik moet elke 5 minuten plassen, heb al mn urine na laten kijken bij de HA maar heb geen blaasonsteking. Voel me ook heel anders, veel prikkelbaarder en heb steeds buikpijn in mn onderbuik en vloei heel veel slijm. Ook heb ik ontzettend last van mn borsten, en kan ik slecht naar het toilet voor nr 2.. e.d.

Is dit nou nog ontpillen? Ik moet de 13e pas mn menstruatie krijgen, of zijn dit gewoon menstruatieklachten? Ben beetje bang dat ik mss toch zwanger ben.. iemand hier ervaring mee (de klachten)

Sorry voor het misschien onsamenhangende verhaal, maar jullie hebben er meer verstand van dan ik hahah!

2. Regenboogvis

8 mrt 2009
    11
    0
    0
    Owja en ik krijg ineens een snorretje haha!

3. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hahhaaha nou het kan allemaal bij je ongi horen maar kan ook heel goed zwangerschaps klachten zijn. meestal mag je er van uit gaan dat de morning after pil werkt maar goed. het word toch nog even afwachten..
    de clear bleu digitale kun je 4 dagen van te voren doen. dus over morgen al als je zekerheid wil.
    ook het snorrtje kan door je hormoon verandering komen... is wel een minder leuk bijverschijnsel dan.

4. Regenboogvis

8 mrt 2009
    11
    0
    0
    hmm denk toch dat het mijn menstruatie is mss.. Want vandaag ben ik heel zo misselijk niet (had dat stukje gister al geschreven) jeetje wat lastig allemaal! Was het maar vast vrijdag..

5. Regenboogvis

8 mrt 2009
    11
    0
    0
    hmm.. En ineens is alles verdwenen.. Niet meer misselijk of moe.. Alleen supergevoelige tepels.. Maar voel me ook niet echt dat ik ong moet worden... Kennen jullie dat?

6. Regenboogvis

8 mrt 2009
    11
    0
    0
    had met clearblue vandaag een hele lichte streep door mijn plus. Is dat nou een ja of toch een schaduwstreep?

7. Kun je hem in je album zetten, dan kunnen we meekijken. De duidelijkste testen zijn trouwens die van de kruidvat 2 voor 5 euro.

8. Regenboogvis

8 mrt 2009
    11
    0
    0
    nou ik had er geen foto van gemaakt.. Maar ik heb er nu net 1 van de apotheek gedaan en die was hartstikke negatief. Is cb veel gevoeliger of moet ik toch uitgaan van deze test? Vriendlief wil dat ik er morgenochtend nog weer 1 van de apo doe met mijn ochtendurine.. Ik snap er helemaal niets meer van..

9. Regenboogvis

8 mrt 2009
    11
    0
    0
    Oke.. nou ik ben vandaag ong geworden.. Rare week was dit zeg! Iig bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina